دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شیدای بوسه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شیدای بوسه

کتاب شیدای بوسه به قلم حامد احمدی داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که به گفت‌و‌گو با یک دیگر نشسته‌اند و خاطرات گذشته و دوران نوجوانی و جوانی خود را تعریف می‌کنند...

در بخشی از کتاب شیدای بوسه می‌خوانیم:

تا امروز که هر چی رو بشنوم، باور می‌کنم. چرا که می‌بینیم و می‌دونم که فقط اولین بار‌ها شنیدن و اولین باور کردن‌ها سخته. ولی تکرار که می‌شد، عادی می‌شه. مگه همین جریان دو هفته قبل نبود. همین سر کوچه‌ی خودمون، خودت برام تعریف کردی، سه تا دختر و سه پسر رو با هم گرفتن. همشون هم به قول خودشون دانشجو بودن... ! از اینا زیاد شده. خیلی زیاد شده متاسفانه. دلم برای اون پدر مادر می‌سوزه.

اما اون دختره، یک کارگر ساده بود. حتما مانند بقیه‌شون از اونایی بود که خونواده انداخته بودن‌شون بیرون و گفته بودن که باید شوهر پیدا کنی و خرجیت رو نداریم و بعد برگرد. این یکی از حالت‌هاست. و صد‌ها حالت دیگر که یکی دلخراش‌تر از دیگری.

البته بعدا فهمیدم که همون دختره زن یکی از پسر‌های همون محل شد. البته هنوز ازدواج نکرده بودن که پسره خودکشی کرد. یا می‌گن سنگکوب کرد. در هر صورت که تعریف کردن که دختره هم آمده بود سر قبر پسره. مادر پسره هم بود. اونم بدتر از دختره، زندگی توأم با فقر، سختی، بی‌پناهی. جالب اینه که بهش می‌گفت عروسم. دختره هم مثل ابر بهار گریه می‌کرد. راست یا دروغ. البته چرا نه. مگه انسان‌های خلافکار، دل ندارن؟

کلمات کلیدی: داستان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان، داستان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود pdf داستان، pdf شیدای بوسه، داستان کوتاه، دانلود کتاب داستان، دانلود کتاب پی دی اف، دانلود کتاب الکترونیکی، دانلود داستان کوتاه، دانلود pdf کتاب شیدای بوسه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.