دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آیا زندگی یک قدم زدن اتفاقی است؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آیا زندگی یک قدم زدن اتفاقی است؟

اگر برای یافتن راهی بهتر و مستقیم‌تر به سوی خدا اشتیاق زیادی دارید،کتاب آیا زندگی یک قدم زدن اتفاقی است؟ نوشته‌ی هارولد کلمپ، به شما کمک خواهد کرد. حقیقتی که در جستجویش هستید ممکن است در دست شما باشد.

آیا زندگی فقط یک قدم زدن اتفاقی (بدون برنامه) است؟ برخی از تحلیلگران درباره‌ی برخی فروشگاه‌ها این طور فکر می‌کنند. شاید این پیش داوری به خاطر افراط در زندگیشان باشد. اغلب افراد معتقد هستند که زندگی از یک نظام طبیعی پیروی می‌کند و قابل پیش بینی است. چه کسی می‌داند؟ اگر چه تاریخ دقیقاً در یک مکان یا زمان تکرار نمی‌شود، زمان حال اغلب در هماهنگی با حوادث گذشته است. شما چه فکر می‌کنید؟

در بخشی از کتاب آیا زندگی یک قدم زدن اتفاقی است؟ می‌خوانیم:

دبرا بزرگ شد، ازدواج کرد و سختی‌هایی را تحمل کرد که به شکوفایی کمال ختم شد. پسر اولش را از دست داد، این ازدواج با بودجه‌ای محدود متلاشی نشد و رنج‌های دیگری از این قبیل او را به حاشیه دل کندنی نومیدانه برد.

روزی، افسرده و دلسرد به کلیسایی پناه آورد. در دوران جوانیش کاتولیک بود. هم اکنون به بن بست رسیده بود. داخل کلیسا، مراسمی عبادی برگزار می‌شد و عبادت کنندگان در اطراف کلیسا دعاهایی را به آرامی زمزمه می‌کردند و در آن لحظه، که در عمق ناامیدی غرق بود، احساس کرد که دست آسایش آمد تا روی شانه‌اش استراحت کند. چشمانش از تعجب باز شد. به عقب نگاهی انداخت تا از آن نوازش ملایم روح قدردانی کند، اما هوایی تهی از چشمان متعجب او استقبال کرد. هیچ‌کس در آن نزدیکی نبود.

کلمات کلیدی: pdf روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی pdf، آرامش معنوی، خداشناسی، ارتباط با خداوند متعال، چگونه با خدا ارتباط داشته باشیم، pdf خدا شناسی، کتاب هایی در مورد خدا، حضور خدا در زندگی، نکته هایی برای زندگی بهتر، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، راه و روش زندگی، شناخت خدا، حضور خدا، وجود خدا، راههای تقویت ارتباط با خدا، سری هارولد کلمپ، Harold Klemp،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.