دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان قلعه پوریل در بلندی‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان قلعه پوریل در بلندی‌ها

کتاب رمان قلعه پوریل در بلندی‌ها نوشته‌ی سر والتر اسکات، داستان دو جوان عاشق در قرن هفدهم میلادی در بریتانیا را روایت می‌کند که ناخواسته وارد ماجراها و توطئه‌هایی سیاسی می‌شوند.

در بخشی از کتاب رمان قلعه پوریل در بلندی‌ها می‌خوانیم

بریج نورث گفت:

"آیا شما می‌خواهید بگویید که شما همینطور قدم زنان بی‌هدف تمام راه را از قلعه هوم پیل به اینجا آمده و و دختر من هم از خانه بیرون آمده و کاملا بر حسب تصادف شما بهم برخورد کرده‌اید؟ مرد جوان... با این عذر و بهانه‌ها بیشتر از این آبروی خود را نبرید. و شما دختر خانم... این اقدام شما برای نجات جوان مورد علاقه خود به راحتی می٬توانست به قیمت جان پدرتان تمام شود. حالا به خانه برگردید و من بعدا با شما گفتگوی مفصلی خواهم داشت که در ضمن آن وظایفی که به نظر می‌رسد شما فراموش کرده‌اید، به شما گوشزد کنم."

جولین با عجله گفت:

"آقا... من بشرافت اصیل‌زادگی خود سوگند یاد می‌کنم که در این کار دختر شما کوچکترین تقصیری نداشته است."

آلیس گفت:

"پدر... من امر شما را اطاعت می‌کنم ولی درگاه ملکوت شاهد است که شما در مورد من اشتباه می‌کنید. من یک کلمه در مورد راز محرمانه شما با کسی صحبتی نکرده‌ام. اینکه شما قدم در راه خطرناکی گذاشته‌اید من به خوبی از آن آگاه هستم و تنها انگیزه من این بود که این مرد جوان و بیگناه خود را چشم بسته در چنین مغاک هولناکی نیاندازد. من فقط قصد اخطار به او را داشتم."

کلمات کلیدی: دانلود pdf رمان، دانلود pdf رمان رایگان، مجموعه کتاب های ادبیات کلاسیک، رمان کلاسیک، ادبیات کلاسیک جهان، والتر اسکات، ادبیات انگلستان، دانلود رایگان کتاب قلعه پوریل در بلندی ها، دانلود پی دی اف کتاب قلعه پوریل در بلندی ها، دانلود pdf کتاب قلعه پوریل در بلندی ها، داستان و رمان تاریخی، ادبیات کلاسیک، دانلود رمان رایگان، رمان کلاسیک رایگان، دانلود پی دی اف رمان رایگان، رمان تاریخی خارجی، دانلود رمان تاریخی، داستان تاریخی خارجی، دانلود داستان ترجمه شده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.