دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گل حسرت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گل حسرت

کتاب گل حسرت نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، در مورد خواص و مضرات این گیاه و روش‌های کاشت و پرورش آن صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب گل حسرت می‌خوانیم:

گیاه "گل حسرت" در حدود سال‌های 1780-1770 میلادی توسط "بنجامین فرانکلین" یکی از رؤسای جمهور پیشین آمریکا از اروپا به آمریکای شمالی برده شد. وی این موضوع را در کتاب خاطرات خویش که مربوط به دوران سفارتش در فرانسه بود، به دلیل درمان بیماری "نقرس" خویش عنوان کرده است.

"جورج ششم" پادشاه وقت انگلستان در اوائل سال‌های 1800 میلادی (قرن نوزدهم) که از بیماری نقرس شدید رنج می‌برد، ممنوعیت استفاده از "گل حسرت" را لغو کرد و اعلام نمود که از "گل حسرت" علیرغم مشکلاتش می‌توان در موارد درمانی بهره گرفت. بدبختانه تعدادی از سگ‌های بیمار دربار در سال‌های پس از آن با خوردن آمیزه‌های حاصل از "گل حسرت" فوت کردند و این موضوع مجدداً ممنوع اعلام شد.

کلمات کلیدی: گل حسرت، خواص گل حسرت، دمنوش گل حسرت، مضرات گل حسرت، گل حسرت چیست، سورنجان، طریقه مصرف سورنجان، دمنوش سورنجان، سورنجان برای چی خوبه، کاشت سورنجان، روش کاشت سورنجان، کاشت گیاه سورنجان، کاشت گل حسرت، نحوه کاشت گل حسرت، دانلود رایگان کتاب گل حسرت، دانلود pdf کتاب گل حسرت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.