دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مسابقه خلاقیت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مسابقه خلاقیت

زندگی عرصه رقابت است و همه در این رقابت، آرزومند و خواهان رسیدن به موفقیت و پیروزی و تعالی هستند. برای اینکه در رقابت با رقیبان خودمان بتوانیم، سریعتر حرکت کنیم و زودتر از بقیه به خط پایان مسابقه موفقیت آفرینی خودمان برسیم، لازم است تا مجهز به ابزارهایی باشیم که این ابزارها را بطور کلی می توان به ابزارهای فکری و ابزارهای عملی تقسیم کرد، که از ابزارهای فکری خودمان در رقابت با رقیبان فکری خودمان و از ابزارهای عملی خودمان در در رقابت با رقیبان عملی خودمان استفاده کنیم ( توجه داشته باشیم که چه ابزارهای فکری و ابزارهای عملی و یا رقیبان فکری و رقیبان عملی بطور جداگانه یا مستقل وجود ندارد، بلکه صرفاً جهت بررسی جداگانه تقسیم می شود، وگرنه وقتی کسی که رقیب ما می شود هم رقیب فکری ماست و هم رقیب عملی ما، و ما نیز برای مقابله از هر دو ابزارهای فکری و عملی استفاده می کنیم و...).

از ابزارهای فکری که می توانیم استفاده کنیم با توجه به تصویر، ابزار خلاقیت است و از ابزارهای عملی هم می توان به سخت‌کوشی اشاره کرد. منبع اصلی خلاقیت، همانا ذهن و قدرت تفکر یا اندیشیدن ماست، حتی خلاقیت های عملی ما نیر محصولی از خلاقیت های فکری ماست، چرا که بدون سرمایه فکری، امکان پی ریزی و فونداسیون عمل به وجود نمی آید، درواقع عمل و رفتار، نوزاد و زاییده، ملکه مادر یعنی ذهن ماست. یعنی وقتی فکری نیست، عملی هم نیست و اگر عملی هم باشد حتی اگر ما بن مایه فکری آن عمل آگاه هم نباشیم، باز نمی تواند هسته فکری آن عمل را نفی یا انکار کند،درواقع ندانستن ما نفی بودن چیزی نیست به ویژه اگر نقشه فکری یک عمل باشد.

کلمات کلیدی: خلاقیت، روانشناسی موفقیت، ابزار خلاقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.