دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کمی تأمل - کمی آرامش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کمی تأمل - کمی آرامش

رضا شعربافیان در کتاب کمی تأمل - کمی آرامش مجموعه‌ای از اشعار و سخنان ارزشمند و زیبای شاعران و اندیشمندان ایران و جهان را گردآوری کرده است.

یادآوری سخنان و اشعار بزرگان و شاعران ایران و جهان که هر کلمه، جمله و بیت آن سرشار از عواطف، اندیشه‌ها و آرمان‌های آنان در مسیر آگاهی مردم و اعتلای مفاهیم ارزشمند انسانی همچون عشق، محبت، صداقت، دوستی، گذشت، فداکاری و...  می‌باشد و حاصل سال‌ها تجربه در عمر مفیدشان بوده، شاید عاملی باشد که نوع نگاه و نگرش ما را به زندگی و آدم‌های اطراف‌مان تغییر دهد و آرامش درونی و آسایش خاطر را برایمان به ارمغان آورد.

در بخشی از کتاب کمی تأمل - کمی آرامش می‌خوانیم:

لازم نیست یکدیگر را تحمل کنیم،
کافیست همدیگر را قضاوت نکنیم.
لازم نیست برای شاد کردن یکدیگر تلاش کنیم،
کافیست به هم آزار نرسانیم.
لازم نیست دیگران را اصلاح کنیم،
کافیست به عیوب خود بنگریم.
حتی لازم نیست یکدیگر را دوست داشته باشیم،
فقط کافیست دشمن هم نباشیم.
احمد شاملو

کلمات کلیدی: جملات انسان های بزرگ، جملات انگیزشی، متن انگیزشی، سخن قصار، متن موفقیت، سخنان افراد ثروتمند، جملات قصار، جملات طلایی موفقیت، سخنان انسان های موفق، جملات بزرگان، جملات برگزیده، دانلود رایگان کتاب کمی تأمل، کمی آرامش، دانلود pdf کتاب کمی تأمل، کمی آرامش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.