دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خلاصه آیین دوست یابی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خلاصه آیین دوست یابی

محمدرضا احمدآبادی در کتاب خلاصه آیین دوست یابی، چکیده‌ای کاربردی از این کتاب پرطرفدار و موثر را گردآوری کرده است.

در بخشی از کتاب خلاصه آیین دوست یابی می‌خوانیم:

اگر می‌خواهید دوستانی پیدا کنید، باید بتوانید با آنان با شور و علاقه برخورد کنید. وقتی با کسی تلفنی صحبت می‌کنید، از همین روش استفاده کنید. چنان با او سلام و احوال احوالپرسی کنید که او احساس کند که شما از این مکالمه خوشحال هستید.

نشان دادن علاقه واقعی به دیگران نه تنها موجب پیدا کردن دوستان بسیاری می‌شود، بلکه موجب می‌شود که مشتریان به موسسه شما احساس وفاداری کنند.

آقای نافل، شاعر قدیمی و مشهور روم، می‌گوید: "ما وقتی به دیگران علاقه مند می‌شویم که آنان به ما علاقمند شده باشند. اظهار علاقه نیز مانند هر یک از دیگر اصول روابط انسانی باید صادقانه باشد و نه تنها برای اظهار علاقه کننده، بلکه باید برای کسی هم که مورد علاقه قرار می‌گیرد، مفید باشد. این یک خیابان دو طرفه است به نفع هر دو طرف.

کلمات کلیدی: جملاتی از کتاب آیین دوست یابی، دانلود رایگان کتاب آیین دوست یابی pdf، دانلود رایگان کتاب خلاصه آیین دوست یابی، دانلود pdf کتاب خلاصه آیین دوست یابی، خلاصه آیین دوست یابی، خلاصه فصل دوم آیین دوست یابی، اصول دوست یابی، خلاصه کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.