دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کنترل و برنامه ریزی و مدیریت پروژه براساس PMBOK

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کنترل و برنامه ریزی و مدیریت پروژه براساس PMBOK

کتاب کنترل و برنامه ریزی و مدیریت پروژه براساس PMBOK نوشته‌ی ایمان الیاسیان، راهکار و اصول کنترل و برنامه ریزی پروژه را شرح می‌دهد. PMBOK مجموعه تلاش‌های موقتی برای تحقق بک تعهد و یا ایجاد یک محصول با ارائه خدمات مشخص، غیر تکراری و منحصر به فرد است.

در بخشی از کتاب کنترل و برنامه ریزی و مدیریت پروژه براساس PMBOK می‌خوانیم:

کنترل پروژه فرایندی است در جهت حفظ مسیر پروژه برای دستیابی به یک تعادل اقتصادی موجه بین سه عامل هزینه، زمان و کیفیت در حین اجرای پروژه، که از ابزار و تکنیک های خاص خود در انجام این مهم کمک می‌گیرد. در واقع کنترل، اجرای دقیق و کامل برنامه تدوین شده برای پروژه است، بگونه‌ای که هنگام خروج از برنامه بتوان با تشخیص علل و طرح اقتصادی‌ترین فعالیت‌ها ، پروژه را به نزدیک‌ترین حالت ممکن در مسیر اولیه و اصلی خود بازگرداند. 

کلمات کلیدی: اصول pmbok، استاندارد pmbok pdf، دانلود pmbok، کتاب pmbok، دانلود pmbok فارسی، کتاب pmbok فارسی، دانلود رایگان کتاب pmbok فارسی، خلاصه pmbok، اصول نه گانه pmbok، مدیریت دانش در pmbok، نمونه پروژه pmbok،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.