دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی غرور و تعصب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی غرور و تعصب

کتاب صوتی غرور و تعصب شاهکار جین آستن، داستان جذاب و ماندگار عشقی آتشین را به تصویر می‌کشد که میان لردی مغرور و دوشیزه‌ای جوان شکل می‌گیرد.

غرور و تعصب درباره‌ی خانواده‌ی آقا و خانم «بنت» است؛ زوجی روستایی که پنج فرزند دختر دارند، و بنا به سنت‌های حاکم بر محیط زندگی‌شان، در تکاپواَند تا هر چه زودتر شوهرهایی خوب (در این رمان شوهر خوب همان شوهر پولدار است!) برای آن‌ها پیدا کنند. شروع ماجرا از جایی است که پای جوانی شایسته و ثروتمند، معروف به «آقای دارسی» به محیط زندگی خانواده‌ی بنت باز می‌شود. امری که به نوبه‌ی خود دلدادگی او نسبت به «الیزابت»، یکی از دو دختر بزرگ خانواده‌ی بنت را به دنبال دارد. این دلدادگی اما یکباره شکل نمی‌گیرد. حتی برعکس، آقای دارسی در ابتدا روی خوشی به الیزابت نشان نمی‌دهد و حتی یک بار او را نازیبا توصیف می‌کند. غافل از آنکه همین موجود به زعم او نازیباست که شهد شیرین عشق را به وی خواهد چشاند... 

در بخشی از کتاب صوتی غرور و تعصب می‌شنویم:

«آقا اسمش چیست؟»
«بینگلی.»
«متأهل یا مجرد؟»
«اوه! مجرد، عزیزم، این که معلوم است! مجرد، و حسابی هم پولدار. عایدی‌اش سالی چهار، پنج هزارتاست. جان می‌دهد برای دخترهای ما.»

کلمات کلیدی: داستان و رمان عاشقانه خارجی، ادبیات کلاسیک، مجموعه فیلم اقتباسی، خرید کتاب غرور و تعصب، دانلود کتاب غرور و تعصب، بهترین مترجم کتاب غرور و تعصب، کتاب غرور و تعصب اثر کیست، رمان های عصر ویکتوریا، دانلود رمان عاشقانه، بهترین آثار جین آستین، ادبیات انگلستان، ادبیات بریتانیا، Pride and Prejudice، Jane Austen،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.