دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آویشن؛ چاشنی مدیترانه‌ای

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آویشن؛ چاشنی مدیترانه‌ای

کتاب آویشن؛ چاشنی مدیترانه‌ای نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، مصارف دارویی، غذایی، ترکیبات شیمیایی، اکولوژی و بسیاری دیگر از موارد این گیاه پرخاصیت را به طور کامل همراه با تصاویر شرح می‌دهد.

در بخشی از کتاب آویشن؛ چاشنی مدیترانه‌ای می‌خوانیم:

مستندات تاریخی موجود نشان می‌دهند که از گذشته‌های بسیار دور تاکنون از «آویشن» در آشپزی ملل مختلف سود می‌برده‌اند.

در دوران‌های پیشین که یخچال‌های امروزی وجود نداشتند، از «آویشن» برای حفظ و نگهداری طولانی مدت گوشت‌ها بهره می‌گرفتند و بدین ترتیب فساد آن‌ها را به تعویق می‌انداختند.

کلمات کلیدی: آویشن، آویشن چیست، خواص آویشن، خواص آویشن برای لاغری، خواص آویشن برای ریه، خواص آویشن برای مردان، آویشن زخم معده، آویشن کوهی، آویشن عفونت، آویشن و فشار خون، آویشن و بارداری، آویشن برای گرفتگی بینی، فواید آویشن، فایده های آویشن، مضرات آویشن، آویشن برای گلودرد، آویشن برای سرماخوردگی، آویشن برای چی خوبه، آویشن برای چه خوب است، آویشن برای لاغری، آویشن برای سرفه، آویشن برای نفخ شکم، عوارض آویشن، عوارض دمنوش آویشن، دمنوش آویشن، بخور آویشن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.