دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش تایپ فارسی با صحبت کردن در کامپیوتر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش تایپ فارسی با صحبت کردن در کامپیوتر

بابک افروخته در کتاب آموزش تایپ فارسی با صحبت کردن در کامپیوتر، به شما آموزش می‌دهد تا بدون آنکه بخواهید به خودتان زحمت تایپ با صفحه کلید کامپیوتر را بدهید، از طریق صحبت کردن، متن خود را بنویسید.

سابقاً فقط تایپ انگلیسی امکان داشت ولی اکنون با استفاده از گوگل داکس (Google Docs) این امکان فراهم شده است. تنها کافیست به اینترنت متصل بوده و به docs.google.com متصل شوید. 

در کتاب پیش رو آموزش گام به گام استفاده از آن به زبان ساده همراه با عکس آورده شده است. این کتاب برای نویسندگان مقالات و کتاب‌های به زبان فارسی می‌تواند جذاب و چه بسا کارگشا باشد.

کلمات کلیدی: دانلود تایپ صوتی فارسی گوگل برای کامپیوتر، نرم افزار تایپ صوتی فارسی برای کامپیوتر، تبدیل فایل صوتی به متن فارسی برای کامپیوتر، تایپ صوتی آنلاین، تایپ صوتی گوگل، تبدیل گفتار به نوشتار فارسی برای کامپیوتر گوگل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.