دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ترمیم ترک‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ترمیم ترک‌ها

کتاب ترمیم ترک‌ها نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به صورت کامل همراه با تصاویر به مبحث ترک در بتن می‌پردازد.

با توجه به این که بتن کشش تحمل نمی‌کند و یا حداقل مقدار بسیار جزئی تحمل تنش کششی را دارد بنابراین اگر مقدار تنش ایجاد شده در بتن از این مقدار بیشتر شود در بتن شکافهای کوچکی ایجاد خواهد شد. که این ترک می‌تواند بر اثر عوامل مختلف از جمله طراحی نامناسب، عوامل محیطی، بارهای اضافی وارده به سازه و... ایجاد شود.

در بخشی از کتاب ترمیم ترک‌ها می‌خوانیم:

ترمیم ترک‌های بتن با تزریق رزین اپوکسی، رزین پلیمری با فشار به داخل ترک بتن هدایت می‌شود. ترمیم ترک‌های بتن با تزریق رزین اپوکسی روشی کاملا مهندسی و نوین می‌باشد که در این بخش سعی در معرفی و آموزش آن خواهیم داشت، ترمیم ترک‌های بتن با تزریق رزین اپوکسی، ترک خوردگی بتن یکی از موارد شایع در اجرای سازه‌های بتنی می‌باشد. این ترک‌ها عموما به دلایل جمع شدگی ناشی از خشک شدن، انبساط و انقباض حرارتی، نشست نامتقارن، تکانه‌های وارده به سازه بتنی، عدم اجرای صحیح اتصالات و درز‌ها، بارگذاری بیش از حد که سبب ایجاد ترک‌های کششی، خمشی و برشی در بتن می‌شود و محدود کننده‌های تغییر شکل‌های جانبی ایجاد می‌گردد. یکی از راهکار‌های موثر ترمیم، ترزیق اپوکسی تحت فشار به داخل ترک‌ها می‌باشد.

کلمات کلیدی: ترمیم ترکهای بتن، دلایل ترک در بتن و راهکار، انواع ترک در بتن، دلایل ترک در بتن و راهکار، علت ترک خوردن بتن سقف، علت ترک خوردن بتن چیست، ترک بتن، ترک خوردگی بتن، علت ترک بتن، ترمیم ترک بتن، انواع ترک خوردگی بتن، ترک مویی در بتن، دانلود پی دی اف کتاب ترمیم ترک‌ها، دانلود pdf کتاب ترمیم ترک‌ها، دانلود رایگان کتاب ترمیم ترک‌ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.