دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آمادگی برای دوران بالندگی و افتخار (مخصوص کارکنان ودجا در دو سال پایانی خدمت)

  • موضوع: کتاب‌های عمومی
  • ۱۴۲ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰
  • ۶۳۶ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آمادگی برای دوران بالندگی و افتخار (مخصوص کارکنان ودجا در دو سال پایانی خدمت)

کتاب آمادگی برای دوران بالندگی و افتخار (مخصوص کارکنان ودجا در دو سال پایانی خدمت) توسط معاونت منابع انسانی ودجا، مدیریت امور وابستگان به منظور شفاف سازی و افزایش سطح آگاهی کارکنان در شُرف بازنشستگی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تهیه شده است.

بهبود وضعیت بازنشستگان و خانواده آن‌ها همواره از ضرورت‌های توصیه شده و به حق رهبر معظم انقلاب و همچنین مطالبات بازنشستگان محترم بوده است و برابر فرمایش معظم له «بازنشسته آینه شاغل است». لذا ایجاد شرایط مطلوب برای آن‌ها علاوه بر کسب رضایت و ارتقاء تعلق سازمانی بازنشستگان می‌تواند نقش مهمی در تقویت انگیزه شاغلین داشته باشد. همچنین طبق بررسی‌های متعدد و تحقیقات بعمل آمده، عدم آمادگی کارکنان برای ورود به عرصه بازنشستگی باعث ایجاد اختلالات مختلف روانی، خانوادگی، معیشتی و... می‌گردد. از طرفی بنا بر تدبیر فرماندهی معظم کل قوامدظله‌العالی در نیروهای مسلح، کارکنان شاغل به عنوان اعضای پیوسته و کارکنان بازنشسته به عنوان اعضای وابسته شناخته می‌شوند که بار معنایی بسیاری دارد.

مباحث مطروحه در کتاب آمادگی برای دوران بالندگی و افتخار (مخصوص کارکنان ودجا در دو سال پایانی خدمت) عبارتند از: روانشناسی، کارآفرینی، کسب و کار، قوانین و مقررات، تکالیف و حقوق ماهانه، آشنایی با مجموعه‌های خدمات‌رسان (سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، ساتا، سابا، ساخد، صندوق بیمه ن. م، مؤسسه توانمندسازی بازنشستگان ن. م، کانون بازنشستگان ودجا، دفاتر خدمات الکترونیکی ساتا و...)، ورزش، تغذیه و سایر مطالب کاربردی در دوران بازنشستگی.

در بخشی از کتاب آمادگی برای دوران بالندگی و افتخار (مخصوص کارکنان ودجا در دو سال پایانی خدمت) می‌خوانیم:

بازنشستگی یک ابداع غیر طبیعی و مدرن است، از سال 1869 قانونی در انگلستان وضع شد که به موجب آن به مقامات سیاسی پس از مدت معینی خدمت، حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شد. در سال 1881، اتوون بیمسارک یک ابتکار عمل شوکه کننده‌ای اعلام کرد. او پیشنهاد داد همه افراد 70 ساله باید اعانه دولتی دریافت کنند. طرح بیمسارک که بعد از 8 سال به عنوان قانون تصویب شد، طرحی بسیار گسترده بود و تا آن زمان هیچ کس فکر نکرده بود که به افراد پول بدهند تا کار نکنند زیرا تا قبل از آن، مردم تا زمانی که زنده بودند کار می‌کردند. تنها چیزی که بیمسارک در سال 1881 انجام نداد، نامگذاری این طرح بود.

کلمات کلیدی: کارکنان ودجا، بازنشستگی کارکنان ودجا، بازنشستگی، روانشناسی بازنشستگی، روانشناسی دوران بازنشستگی، کارآفرینی در بازنشستگی، کارآفرینی بعد از بازنشستگی، حقوق بازنشستگان، بازنشستگی ودجا، کانون بازنشستگی ودجا، دانلود pdf کتاب آمادگی برای دوران بالندگی و افتخار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.