دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ابلیس زاده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ابلیس زاده

کتاب ابلیس زاده مجموعه‌ای از دو داستان کوتاه نوشته‌ی علیرضا بیرقیان است.

تصورات، مایع سیالی هستند که در اعماق ذهن ما شکل می‌گیرند. گاهی با تزریق سیاهی به بطن آن، خود را در چاهی مملو از مایع لزج غرق می‌کنیم، حال تصاویری که در آن می‌بینیم چیزی به جز تاریکی نیستند. ما این تاریکی را در پیج و تاب زمان، از نسلی به نسل دیگر به ارث می‌بریم. هچون که دیدگانمان از پرتگاه‌های رفیع به اعماق دره‌ها سقوط می‌کنند. آنگاه تصویر انسان‌ها چیزی به جز موجوداتی دو پا نخواهد بود. موجوداتی که سخت در رحم تنگ زندگی دست و پا می‌زنند تا تصورات واژگون شده‌ی عده‌ای را از مخیله‌ی خود پاک کنند.

در بخشی از کتاب ابلیس زاده می‌خوانیم:

بلافاصله بعد از اتمام جمله، دهانش را باز کرد و زد به زیر خنده، حالا نخند کی بخند؛ طوری می‌خندید که از بین دو دندان نیشش تا فی خالدون درونیات شکمش معلوم بود. در یک لحظه صدای قهقه‌ی یعقوب، فروکش کرد. آنقدر با تعجب به او می‌نگریستم که فراموش کردم آن لبخند مصنوعی را که همیشه نشانش می‌دادم، تحویل او بدهم. یعقوب، با چشم‌های از حدقه بیرون زده به من نگاه می‌کرد. طوری که پلک هایش جَم نمی‌خوردند. در مردمک‌های سیاه گونه‌ی یعقوب، خیره ماندم، در آن صورت لاغر و چروکیده خودم را دیدم.

سه یا چهار تار از سیبیل‌هایم به اطراف لبم در گریز بودند و انعکاس روشنایی فانوس هم به آن اضافه شده بود. یعقوب، تکانی به سر گردویی خود داد و دوباره آن را به زانوهایش چسباند. حس کردم چیزی او را بی تاب کرده، دو دل بود، چیزی از درون او را می‌خورد. تا به حال این رفتار را از او ندیده بودم، همیشه خسته از کار در باغ می‌آمد و گوشه‌ای دراز می‌کشید و می‌خوابید

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه ابلیس زاده برای پی دی اف، دانلود مجموعه داستان کوتاه ابلیس زاده، مجموعه داستان کوتاه ابلیس زاده، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه ابلیس زاده، دانلود داستان کوتاه ابلیس زاده، دانلود داستان کوتاه ابلیس زاده برای اندروید، دانلود داستان کوتاه ابلیس زاده برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، داستان فارسی ترسناک، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.