دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خواندنی‌های میناوش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خواندنی‌های میناوش

کتاب خواندنی‌های میناوش نوشته‌ی میثم موسوی، کتاب‌ها، مقاله‌ها و یادداشت‌های متعدّدی در حوزه‌های مختلف ادبیات، فلسفه، تاریخ و الهیات معرفی می‌کند.

کتابی که پیش روی شماست اثری گردآوری شده از حدودِ هزار کتاب و مقاله است. این کشکول حاصل بیش از هفت سال فعالیّت مستمر در شبکه‌های مجازی و کتاب‌های به اشتراک گذاشته شده در این شبکه‌ها است.

در بخشی از کتاب خواندنی‌های میناوش می‌خوانیم:

یکی از زیباترین و فلسفی‌ترین داستان‌های کوتاه جهان که در کتابی با عنوان «تلخ و شیرین» انتشار یافته است، داستان «درویش مومیایی یا مصیبت هوش و تلخکامی» است. داستانی که در آن محمدعلی جمالزاده با ترجمه ی آزاد «برهمن دانا» اثر ولتر و نوشتن «درویش مومیایی» و پیوند دادن آن دو با یکدیگر، به تعارض عقل و شادی و همراهی خرد و غم پرداخته و انسان عاقل را در انتخاب هر کدام از این دو راه ناتوان نشان می‌دهد.

کلمات کلیدی: انواع کتاب رمان، کتابهای مذهبی که باید خواند، معرفی کتاب فلسفی، بهترین کتاب های فلسفی برای شروع، معرفی کتاب ادبیاتی، معرفی کتاب های ادبی، بهترین کتاب های ایرانی، معرفی کتاب های مفید برای مطالعه، معرفی کتاب های مفید برای مطالعه pdf، کتاب هایی که هر ایرانی باید بخواند، کتاب هایی که باید خواند، دانلود pdf کتاب خواندنی‌های میناوش، کتاب خواندنی‌های میناوش pdf، معرفی کتاب، معرفی کتاب خوب، معرفی کتاب مذهبی، معرفی انواع کتاب، معرفی کتاب خارجی، معرفی کتاب ایرانی، نام انواع کتاب، انواع کتاب برای مطالعه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.