دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

اوریانا فالاچی در کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، مادر بودن را یک وظیفه نمی‌داند بلکه از آن به عنوان انتخابی شخصی و پر مسئولیت یاد می‌کند. تعارض احساسات، خواسته‌های درونی زنان در زندگی، سختی‌ها و امیدهای مادرانه و... در این رمان پرفروش به زیبایی هر چه تمام‌تر روایت می‌شود.

بی‌شک کتاب حاضر را می‌توان شاهکار نویسنده‌ی ایتالیایی، اوریانا فالاچی به شمار آورد؛ این رمان تا مدت‌ها در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشته و به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. تاکنون بیش از 4 میلیون نسخه از این کتاب در سراسر جهان به فروش رفته که نشان‌دهنده‌ی استقبال بی‌نظیر خوانندگان از این اثر بوده است. مترجم همواره در راستای انتخاب معادل‌های مناسب تلاش نموده تا فضای داستان را به شکل اصیل خود به شما منتقل کند و احساس کلمات را به بهترین صورت در قالب زبان فارسی بگنجاند.

در بخشی از کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد می‌خوانیم:

انسانیت!؟ اصلاً مگر تو انسان محسوب می‌شوی؟ آیا یک حباب تخمک و یک اسپرم پنج میکرونی، واقعاً برای به وجود آوردن یک انسان کافی است؟ انسان کسی است که بتواند فکر کند، حرف بزند، لبخند بزند و گریه کند و در جهانی که در پی انجام کارها و ایجاد ایده‌هاست، سازنده باشد، کسی مثل من. تو فقط یک عروسک جانداری که نه توانایی فکر کردن دارد، نه حرف زدن، نه جنگیدن و نه گریستن و برای هیچکس جز خودش، سازنده نیست. من برای تو ذهن و توانایی ادراک متصور شدم و با تو حرف زدم، اما ذهن تو در واقع ذهن خودم بود و حرف‌های دو نفره‌یمان، گفتگویی یک طرفه بیش نیست، گفتگوی من با خودم. این مسخره‌بازی‌ها و هذیان‌بافی‌ها دیگر کافی است.

هیچکس پیش از زاده شدن، از حقوق طبیعی انسان بودن برخوردار نیست. ما پس از زاده شدن، انسان محسوب می‌شویم، چرا که در میان دیگر انسان‌ها زندگی می‌کنیم، چرا که دیگران به ما کمک می‌کنند، چون یک مادر یا یک زن و یا یک پدر یا یک مرد به ما خوردن، راه رفتن، صحبت کردن، فکر کردن و رفتار کردن شبیه یک انسان را می‌آموزد. تنها چیزی که من و تو را به هم پیونده داده، فقط همان بند ناف است عزیز دلم! من و تو یک زوج نیستیم. من و تو شاکی و متهم هستیم. شاکی منم و متهم تو. تو مثل یک سارق وارد بدنم شدی، رحمم را دزدیدی و بعد جریان خون و تنفسم را هم تصرف کردی و حالا هم می‌خواهی وجودیتم را تصاحب کنی. این اجازه را به تو نخواهم داد.

کلمات کلیدی: داستان و رمان اجتماعی خارجی، Letter To A Child Never Born، Oriana Fallaci، Lettera a un bambino mai nato، خرید کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، دانلود رمان نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، کتاب پرفروش، رمان پرفروش خارجی، مسائل زنان، ادبیات ایتالیا، رمان معروف خارجی، رمان ترجمه شده، دانلود رمان اجتماعی خارجی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.