دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آزمونگر نفوذ (متخصص امنیت و تست نفوذ) و ماموریت‌های آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آزمونگر نفوذ (متخصص امنیت و تست نفوذ) و ماموریت‌های آن

کتاب آزمونگر نفوذ (متخصص امنیت و تست نفوذ) و ماموریت‌های آن به قلم حامد مقدسی پور، به بررسی امنیت شبکه و معرفی هکرهای اخلاقی یا کلاه سفیدها می‌پردازد.

آزمونگر نفوذ یا متخصص امنیت و تست نفوذ به فردی اطلاق می‌شود که به کاوش پرداخته و آسیب‌پذیری‌های امنیتی موجود در اپلیکشن‌های وب، شبکه و سیستم‌ها را به‌کارگیری می‌کند، اصطلاحا به این فرد تستر نفوذ یا هکر اخلاقی می‌گویند.

در بخشی از کتاب آزمونگر نفوذ (متخصص امنیت و تست نفوذ) و ماموریت‌های آن می‌خوانیم:

تست‌های نفوذ به منظور به‌دست آوردن یک هدف حمله شبیه‌سازی شده طراحی شده است. این اهداف شبیه‌سازی شده بایستی توسط مشتریان ارائه شوند. یک هدف عمومی می‌تواند دسترسی به محتویات ارزشمند مشتریان سازمان و نفوذ به پایگاه‌داده‌های خرید و اطلاعات امنیتی باشد. این اطلاعات امنیتی به صورت معمول در شبکه داخلی سازمان قرار دارند. همچنین می‌توان به سیستم‌های منابع انسانی سازمان نفوذ کرد و اطلاعات طبقه بندی شده کاربران سازمان را ارائه کرد.

ارزیابی آسیب‌پذیری به منظور به‌دست آوردن یک لیست‌ اولیت‌بندی شده از آسیب‌پذیری‌ها طراحی شده است. این کار برای اعضا سازمان انجام می‌شود. مشتریان می‌دانند که دارای مسائل و مشکلاتی هستند و تنها نیازمند کمک برای شناسایی و اولویت‌بندی آن‌ها هستند. به زبان ساده ارزیاب آسیب‌پذیری لیست‌گرا و تسترهای نفوذ هدف‌گرا هستند.

کلمات کلیدی: امنیت شبکه، دانلود کتاب شبکه، دانلود کتاب تست نفوذ سیستم، مراحل تست نفوذ، آموزش تست نفوذ پذیری شبکه، تست نفوذ سایت، استاندارد تست نفوذ، امنیت و تست نفوذ، تست نفوذ چیست، روش های تست نفوذ، Ethical Hacker، هکر کلاه سفید، دانلود کتاب هک، هک کردن شبکه، Penetration Tester، هک کردن سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.