دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان در چنگال کابوس: سی روز نخست کرونا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان در چنگال کابوس: سی روز نخست کرونا

جان دوست در کتاب در چنگال کابوس: سی روز نخست کرونا، مجموعه‌ای از خاطرات روزانه خود را و آنچه که در ماه نخست همه‌گیری ویروس کرونا رخ داد، از دید یک رمان‌نویس با سابقه با شما در میان می‌گذارد.

این رمان‌نویس کرد سوری تبار ساکن آلمان تصمیم می‌گیرد بخشی از وقایع روزانه‌اش را در طول دوران همه‌گیری بیماری کرونا ثبت کند. از آن زمان که او قلم به دست می‌گیرد و شروع به نوشتن می‌کند تا پایان تصمیمش برای ادامه ثبت خاطرات و وقایع روزانه‌اش درست سی روز طول می‌کشد و حاصل این نوشته، کتاب در چنگال کابوس است.

در بخشی از کتاب در چنگال کابوس می‌خوانیم:

شیوع کرونا یک‌بار دیگر و برای همه ثابت کرده که انسان در برابر رخدادهایی از این دست چقدر درمانده و ناتوان است. انسان حتی اگر سیاره‌ها و کل فضا را درنوردد و بر اعماق اقیانوس‌ها چنگ بیندازد باز هم ضعیف و بی‌عرضه است. انسان موجودی است بی‌نهایت پیچیده؛ گاه در اوج شوکتش جلوه‌گر می‌شود و برای تحقق رؤیاهایش آن‌سوی آسمان‌ها را هم جستجو می‌کند اما گاه در برابر بروز کوچک‌ترین ناملایمتی درماندگی‌اش را به نمایش می‌گذارد. گاه ممکن است در برابر درنده‌خوترین دیکتاتوری‌ها، عنودانه سرکشی کند، متهورانه خود را به خطر اندازد، زندان و شکنجه دژخیمان را به جان بخرد و حتی ممکن است زیر شکنجه‌های وحشیانه جان بدهد بدون آنکه ذره‌ای از آرمآن هایش دست بکشد یا حتی کلمه‌ای برای دلخوشی صاحبان قدرت بر زبان آورد. 

کلمات کلیدی: فی القبضه الکابوس یومیات حصار کورونا، In the nightmare، Jan Dost، کتاب 30 روز نخست کرونا، داستان و رمان اجتماعی خارجی، مجموعه ادبیات برتر، ویروس کرونا، کرونا، بیماری کرونا، داستانی درباره ی کرونا، داستان کردی، ادبیات سوریه، ادبیات معاصر، خاطرات روزانه، رمان در چنگال کابوس، ژان دوست،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.