دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان زمان فراموشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان زمان فراموشی

شارون گاسکین در کتاب رمان زمان فراموشی با رنگ و بویی رواشناسانه و فلسفی، ضمن روایت ماجرای مادر و فرزندی عجیب، به مفاهیم بنیادینی همچون مفهوم زندگی و مرگ می‌پردازد.

این داستان به ظاهر معمولی با مبارزه یک مادر شروع می‌شود، سپس با یک روایت جذاب از تناسخ و جهان پس از مرگ ادامه می‌یابد. نویسنده رمز و راز یک قتل عام و ارتباط آن را با پیوند خانوادگی جستجو می‌کند. این رمان جذاب و پر پیچ و خم باعث می شود شما به این فکر کنید که چه چیزهایی واقعاً مهم است و چگونه زمان خود را به بهترین شکل بگذرانید.

در بخشی از کتاب رمان زمان فراموشی می‌خوانیم:

بوی عطر دکتر از روی گوشی طبی به مشامش می‌رسید. فهمید که چرا بو برایش آشناست. وقتی برای شام به رستوران‌های خوب می‌رفتند، همسرش، شیلا، همین عطر را به خود می‌زد. شاید هم خودش برایش خریده بود. اصلاً نمی‌دانست اسم عطر چه بود، چون هروقت شیلا چیزی می‌خواست، آن را روی کاغذ می‌نوشت و جرومی از سر وظیفه آن را می‌خرید و برای کریسمس یا تولد به او هدیه می‌داد و هیچ‌وقت به جزئیات توجه نمی‌کرد؛ چون حواسش همیشه جای دیگری بود.

ضربان قلبش کمی بالا بود؛ اما نه به آن شدتی که انتظار داشت.

این‌طور مواقع شیلا به او می‌خندید و می‌گفت: «بی‌خیال!»

اینکه شیلا حتی در روز عروسی‌شان هم به او می‌خندید قاعدتاً باید خجالت‌زده‌اش می‌کرد اما فقط باعث می‌شد مطمئن شود که انتخاب درستی انجام داده است. شیلا می‌خندید چون می‌دانست شوهرش چطور موجودی‌ است. او را با اشتیاقش به دانستن، با تمام خصوصیاتش و با همه کاستی‌هایش پذیرفته بود.

کلمات کلیدی: داستان و رمان روانشناسی، دانلود رمان زمان فراموشی، رمان معمایی، رمان معمایی خارجی، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان آمریکایی، دانلود داستان روانشناسی، دانلود کتاب داستان روانشناسی، دانلود داستان خارجی، داستان خانوادگی، داستان فلسفی، Forgetting Time، Sharon Guskin،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.