دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صد سوال و جواب درباره استئوپروز (پوکی استخوان) و استئوپنی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صد سوال و جواب درباره استئوپروز (پوکی استخوان) و استئوپنی

کتاب صد سوال و جواب درباره استئوپروز (پوکی استخوان) و استئوپنی نوشته‌ی ایوی ام الکساندر و کارلا ای نایت، به زبانی ساده و روان درباره‌ی بیماری مزمن و خاموش پوکی استخوان است.

عموم افراد جامعه می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب سطح آگاهی و معلومات خود را در مورد بیماری پوکی استخوان افزایش دهند. اغلب افراد از بیماری پوکی استخوان بی‌اطلاع هستند. اکثر مردم فکر می‌کنند پوکی استخوان فقط مخصوص دوران پیری و کهنسالی است، اما این باور اشتباه است. بیماری پوکی استخوان درمان قطعی ندارد، لذا پیشگیری از این بیماری مهم‌ترین اقدامی است که هر فرد برای حفظ سلامت استخوان‌هایش بایستی انجام دهد.

کتاب حاضر مجموعه‌ای کامل از پرسش‌هایی است که در ذهن هر فردی در مورد این بیماری خاموش و ویرانگر نقش می‌بندد و پاسخ‌های جامع و کاربردی ارائه شده است. مطالعه‌ی این کتاب به همگان توصیه می‌گردد، چون بیماری پوکی استخوان، می‌تواند حیات فرد را تهدید نماید.

کلمات کلیدی: پیشگیری از پوکی استخوان، پوکی استخوان در جوانی، علائم پوکی استخوان در زنان، درمان پوکی استخوان در افراد مسن، راههای پیشگیری از پیشرفت پوکی استخوان، آموزش پیشگیری از پوکی استخوان، علائم پوکی استخوان، درمان و علائم پوکی استخوان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.