دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 7 اصل پرکاربرد موبایل مارکتینگ در سال 2020

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 7 اصل پرکاربرد موبایل مارکتینگ در سال 2020

مهران منصوری فر در کتاب 7 اصل پرکاربرد موبایل مارکتینگ در سال 2020، ترندهای جدید این نوع از بازاریابی را که با شروع سال 2020 دچار تحولات زیادی شده بررسی می‌کند.

موبایل مارکتینگ یکی از جدیدترین مباحث مطرح در زمینه بازاریابی اینترنتی است که به شدت سودآور بوده و راهکاری بی‌نظیر برای نسل جدید کسب‌وکارهای آنلاین به حساب می‌آید.

امروزه موبایل مارکتینگ یکی از روش‌های پرطرفدار برای انجام بازاریابی اینترنتی است که در بلندمدت می‌تواند بسیار برای شما و کسب‌وکارتان پول‌ساز و سودآور باشد. اما ممکن است برایتان این سؤال پیش بیاید که در سال پیش رو کدام‌یک از اصل‌های موبایل مارکتینگ برای کسب‌وکار شما سودآوری بیشتر و تأثیر چشم‌گیرتری را فراهم خواهد آورد؟ آیا شما هم می‌توانید در این آشفتگی بازار که این روزها تقریباً بر همه‌چیز غالب شده به درآمدی که مدنظرتان است برسید؟

ممکن است پاسخ به این سؤالات تا حدودی برای شما چالش‌برانگیز و سخت باشد زیرا سال 2020 میلادی سالی است که می‌توان آن را سال تغییرات مثبت و پیشرفت نامید زیرا همان‌طور که می‌دانیم، در این سال تکنولوژی به‌خصوص در حوزه تجهیزات کامپیوتری و تلفن‌های همراه پیشرفت بسیار چشم‌گیر و قابل‌توجهی داشته است.

در بخشی از کتاب 7 اصل پرکاربرد موبایل مارکتینگ در سال 2020 می‌خوانیم:

همان‌طور که ممکن است اطلاع داشته باشید، تکنولوژی حال حاضر تلفن‌های همراه هنوز در حال تغییر دادن رفتارهای کسب‌وکارها و مشتریان است، اما تأثیرات شبکه وایرلس (اینترنت بی‌سیم) 5G که هم‌اکنون درحال‌توسعه هست ممکن است از این ‌رویه پیروی نکند و راه خود را به طریقی دیگر در پیش بگیرد. سال 2020 با توسعه چشم‌گیر نسل پنجم شبکه‌های موبایلی موسوم به 5G آغاز شد. حضور این نسل جدید که فناوری‌های به کار رفته در آن کاملاً مدرن و متفاوت هستند باعث شد تا حالا اینترنت و هرچیزی که به آن ربط دارد چندین سطح ارتقاء پیدا کند. مسلماً بازاریابی اینترنتی یکی از همین موارد است که حالا با توسعه شبکه 5G بهبودهای زیادی کسب کرده و روند پردازش‌های آن به یمن سرعت بالای تبادل اطلاعات در این نسل از شبکه‌های موبایلی سریع‌تر و باکیفیت‌تر خواهد شد.

کلمات کلیدی: نقش موبایل در بازاریابی، بازاریابی از طریق موبایل، آموزش بازاریابی موبایل، بازاریابی دیجیتال pdf، کتاب بازاریابی دیجیتال، دانلود رایگان کتاب دیجیتال مارکتینگ، معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب در مورد دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی ایمیلی، دیجیتال مارکتینگ pdf، دیجیتال مارکتینگ چیست pdf، آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf، کتاب دیجیتال مارکتینگ pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.