دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه از بازاریابی محتوایی برای رشد کسب‌و‌کارمان استفاده کنیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه از بازاریابی محتوایی برای رشد کسب‌و‌کارمان استفاده کنیم؟

در کتاب چگونه از بازاریابی محتوایی برای رشد کسب‌و‌کارمان استفاده کنیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما خواهید دید که هر محتوایی که تولید می‌کنید باعث ترافیک سایت، جذب مخاطب و فروش محصول نخواهد شد.

حتماً می‌دانید که بازاریابی محتوایی تا چه مقدار می‌تواند کسب‌و‌کار شما را رشد دهد، اما اینکه چگونه باید از آن در جهت پیشرفت بهره گیرید، موضوعی است که نیاز به دانستن مواردی مهم و کلیدی دارد. این اثر شما را با این نکات آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب چگونه از بازاریابی محتوایی برای رشد کسب‌و‌کارمان استفاده کنیم؟ می‌خوانیم:

به احتمال فراوان شرکت شما در حوزه بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری‌هایی می‌کند. طبق گفته مؤسسه بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) هشتاد و نه درصد از بازاریاب‌های شرکت به شرکت و هشتاد و شش درصد بازاریاب‌های شرکت به مشتری از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند و چیزی بین 26 تا 30 درصد از بودجه بازاریابی در این قسمت مصرف می‌شود.

به عقیده من، حتی صرف پول تا 50 درصد بودجه برای بازاریابی محتوا مقدار خیلی زیادی نیست، به شرطی که بدانید چطور از آن استفاده کنید. این نه تنها به رشد برند شما کمک می‌کند، بلکه باعث شلوغی وبگاه، جذب بازدیدکننده و سود بیش‌تر می‌شود. تجربه من از کار با کسب و کارهای دیجیتال نشان می‌دهد که تنها تعداد کمی از آن‌ها موفق به پیاده‌سازی یک برنامه موفق برای محتوای خود می‌شوند. متأسفانه، اکثر شرکت‌ها هدف روشنی در این زمینه ندارند و برای یافتن مخاطب تنها به شانس تکیه می‌کنند.

کلمات کلیدی: مقاله بازاریابی محتوایی، استراتژی محتوا برای وب، کتاب آموزش بازاریابی محتوا، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، دانلود کتاب آموزش بازاریابی محتوا، کتاب بازاریابی محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا، مزایای بازاریابی محتوا، مقاله در مورد بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی محتوا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.