دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نهری از عدن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نهری از عدن

کتاب نهری از عدن نوشته‌ی ریچارد داوکینز، به بررس این مسئله می‌پردازد که چگونه و کجای هستی بمب همتاسازی زندگی شکل گرفت یا به عبارت دیگر، زندگی در جهان به کدامین سمت حرکت می‌کند.

نویسنده با ذکاوتی خاص و توانمندی نوشتاری در ساده کردن پدیده‌های پیچیده در این اثر با معمایی دیرینه روبرو می‌شود.  نیویورک تایمز شیوه‌ی او را این گونه توصیف می‌کند: «نوعی از شرح علمی که به خواننده حس نابغه بودن می‌دهد.»

در بخشی از کتاب نهری از عدن می‌خوانیم:

در فن‌آوری انسانی هیچ دلیلی وجود ندارد که یک دستگاه ذاتاً نباید شکننده باشد. روی تخته رسم، مهندسان آزادند دستگاهی طراحی کنند که در صورت نیمه کامل بودن به هیچ عنوان کار نکند. با این حال حتی در رشته مهندسی، پیدا کردن دستگاهی به معنای واقعی شکننده برای ما دشوار است. به عقیده من این مسئله در مورد مکانیزم‌های زنده بیشتر صادق است.

بیایید به مثال‌هایی از جهان هستی که ادعا شده است مکانیزم‌هایی شکننده هستند و خلفت‌گرایان در مورد آن‌ها تبلیغات گسترده‌ای می‌کنند، نگاهی بیاندازیم. مثال زنبور و گل ارکیده فقط نمونه‌ای از پدیده بسیار جالب تقلید است. تعداد کثیری از حیوانات و برخی از گیاهان به خاطر شباهت‌شان با اشیاء دیگر و اغلب با سایر حیوانات و یا گیاهان، یک مزیت به دست می‌آورند.

کلمات کلیدی: رودی بیرون از باغ بهشت، دانلود ریچارد داوکینز، دانلود کتاب ریچارد داوکینز، کتاب ریچارد داوکینز، River out of Eden، Richard Dawkins، هستی شناسی، جهان شناسی، جهان هستی، نحوه پیدایش جهان، نظریه پیدایش جهان، فلسفه هستی، فلسفه جهان، دانلود کتاب علمی فلسفی، انسان شناسی، انسان شناسی فلسفی، انسان شناسی فلسفی pdf، آفرینش انسان‌ها، فرگشت انسان، تکامل انسان pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.