دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه نجومی ساروس - شماره 27

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه نجومی ساروس - شماره 27

در ماهنامه نجومی ساروس - شماره 27 می‌خوانید:

این سطور درباره‌ی عشق و خواستن است.

همه‌ی ما در روزهای نوجوانی آرزوها و رویاهای بزرگی در سر داریم که با شور زندگی در آن سال‌ها و انرژی بی‌پایان جوانی، به موهبتی استثنایی تبدیل می‌شوند. گاه این رویاها آن‌قدر دور و بزرگ هستند که در باور هیچ‌کس جز خودمان نمی‌گنجد و این ما هستیم که باید آرزوهایمان را باور کنیم. اغلب ما خوش‌باورانی می‌شویم که رویاهایمان سال‌ها بر دوشمان سنگینی می‌کنند، تا روزی کنار گذاشته شوند؛ روزی که دیگر نه آن ایمان هست و نه جانی برای به دوش کشیدن. اما در این میان کسانی هستند که خستگی در قلبشان بی‌معناست و رسیدن به رویاها می‌شود کسب و کارشان.

حال اگر رویای تو از جنس علم و نجوم باشد، آن هم در سرزمینی که در تفکر غالب عالمانش ثروت (زر و سیم) بهتر از علم است، کفش‌های آهنین به پا کن.

بدیهی‌ست که علم آموختنی است و آموختن نیازمند لوازم و امکانات آموزشی است. بدیهی‌ست که نوع نگاه خانواده و نزدیکان به علم‌آموزی و حمایت آن‌ها اهمیت فراوان دارد و والدین از دانش‌آموزان دبیرستانی بیشتر سرشان می‌شود و برایشان تصمیم می‌گیرند. بدیهی‌ست که دختران در فرهنگ‌ها و شرایط گوناگون تحت فشار و متحمل محدودیت هستند. ولی با تمام این‌ها زمانی که شعله‌های خواستن در وجودت زبانه می‌کشد، تو راه خواهی افتاد؛ حتی اگر جاده‌ای نباشد، راهت را با ستاره‌های آسمان پیدا می‌کنی و می‌دانی که رویاهایت برای واقعیت ساخته شده‌اند.»

در پرده دوم این شماره از ساروس، درباره مشکلات فعالیت نجومی در کشور صحبت می‌کنیم، اینکه جوانانی که علاقمند به فعالیت در این حوزه هستند، با چه چالش‌ها و مشکلاتی مواجه می شوند و چه عواملی انرژی آنها را بیهوده از بین می برد..

علاوه بر پرده دوم، مطالب متنوع بخش‌های دیگر ساروس 27 را نیز می‌توانید با دانلود رایگان این نشریه، مطالعه نمایید.

کلمات کلیدی: نجوم، عکس های نجومی، حیات در کیهان، فضاتوگراف، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.