دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب از خانه تا کیهان را در 12 گام سفر کنید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب از خانه تا کیهان را در 12 گام سفر کنید

یکی از شگفتی‌های علم نجوم و ستاره شناسی، شناخت ابعاد و عظمت کیهان و جهان هستی است. در این علم با چنان اعداد و ارقام بزرگی سرو کار داریم که از اعداد بزرگ به «اعداد نجومی» تعبیر می‌کنند. شناخت و یادگیری این اعداد و بزرگی‌های عالم و اجزای آن یک مسأله است ولی مسأله دیگر درک درست و تجسمی واقعی از این اندازه‌هاست. دریافت این تجسم و تصور با توجه به اینکه ما در یک دنیای معمولی روی زمین زندگی می‌کنیم، مشکل و ناقص است. ولی اگر بتوانیم ابعاد کیهان و اجرام سماوی را با مقیاس‌های مناسبی بیان و تصور کنیم، می‌توانیم به بهترین تجسم از این جهان بیکران برسیم.

از این رو در این کتاب قصد دارم با استفاده از مقیاسی مناسب، خواننده را در 12 گام (یا مرحله) از مکانی که هست، به بزرگترین ابعاد کیهان برسانم. امیدوارم که در رساندن خواننده عزیز به این هدف موفق باشم.

کلمات کلیدی: نجوم، ستاره شناسی، کیهان شناسی، علم نجوم، اعداد نجومی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.