دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 29 نکته برای رصدهای فعال آماتوری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 29 نکته برای رصدهای فعال آماتوری

به جرأت می‌توان گفت که هیجان انگیزترین و شیرین‌ترین بخش فعالیت یک منجم آماتور، انجام رصدهای منظم و هدفداری است که انجام می‌دهد. در واقع جدیت و مداومت در رصدهای آسمان، وجه تمایز یک منجم آماتور از یک علاقه‌مند به نجوم و اخترشناسی است.

در این کتاب 29 نکته از مهمترین و کاربردی‌ترین مواردی را که برای رصدهای فعال و دائمی نیاز داریم را جمع آوری کرده و توضیح داده‌ام. این نکات نتیجه تجربیات رصدگران بیشماری از سراسر جهان است که به مرور زمان به دست آمده است. مطمئن هستم که با عمل کردن به آن‌ها می‌توانید رصدهای دلچسب و ثمربخشی را تجربه کنید.

کلمات کلیدی: علم نجوم، رصد آماتوری، نجوم، ستاره شناسی، کیهان شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.