دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی خواب خوب بهشت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی خواب خوب بهشت

سام شپارد در کتاب صوتی خواب خوب بهشت، داستان زندگی دو پیرمرد ناتوان را روایت کرده است که ارتباط هر یک با خودش و با دیگری و دیگران را به تصویر می‌کشد. توصیف‌ها و فضاسازی‌ها در این داستان خود کارگاه داستان‌نویسی است برای هر شیفته داستانی.

ساموئل شپارد راجرز چهارم (Sam Shepard) نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و بازیگر آمریکایی بود. شپارد در طول زندگی حرفه‌ای‌اش بیش از ۴۰ نمایش‌نامه نوشت.

یکی از علایق شپارد در نمایشنامه نویسی حفظ تم سیاسی و خلق موقعیت هایی است که تداعی گر تضادهای سیاسی هستند. این مسئله خاصه با رویکرد انتقادی شپارد نسبت به سیاست های امریکا همراه است موقعیت در آثاری چون کودک مدفون، غرب حقیقی و خدای دوزخ آشکارا وزن و شکلی سیاسی دارد. این نمایشنامه ها اغلب در مکان‌هایی کوچک، گاه دورافتاده و با آدم‌هایی پاک باخته و ناامید ساخته می‌شود که رابطه‌شان به نمادی از رابطه قدرت و لایه های مختلف جامعه بدل می‌شود.

شپارد علاوه بر واکنش نشان دادن به حوادث روز در نمایشنامه‌های خود، وجه داستان گو و دراماتیک اثر را حفظ می‌کند. او تلاش می‌کند که از درام فرمی بسازد که می‌تواند تضادهای اصلی اجتماعی و فردی را آشکار کند و به همین دلیل او را باید در کنار بهترین نمایشنامه نویسان تاریخ ادبیات جهان قرار داد، چرا که او از غنی کنندگان آن مدلی است که درام نویسان با جهان خود روبرو می‌شوند.

در قسمتی از کتاب صوتی خواب خوب بهشت می‌شنویم:

این که کدامشان صبح زودتر از خواب بیدار می‌شود برای هر دو پیرمرد مایه رو کم کنی شده بود. هیچ کدام نمی‌دانستند ماجرا از کجا شروع شده. هیچ‌کدام نمی‌دانستند ماجرا از کجا شروع شده. شرمن که سه سال کوچک‌تر بود تازگی عادت کرده بود 4:30 دقیقه صبح از کیسه خوابش بزند بیرون و...

کلمات کلیدی: کتاب صوتی داستان، کتاب صوتی خواب خوب بهشت، داستان کوتاه خواب خوب بهشت، کتاب گویا خواب خوب بهشت، Sam Shepard، دانلود کتاب صوتی خواب خوب بهشت، داستان کوتاه صوتی خواب خوب بهشت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.