دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب به یاد پادشاه سرزمین‌ها، کوروش بزرگ

  • موضوع: کتاب‌های تاریخی
  • ۲۸۹ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰
  • ۶۰۴۲ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب به یاد پادشاه سرزمین‌ها، کوروش بزرگ

کتاب به یاد پادشاه سرزمین‌ها، کوروش بزرگ سعی دارد تا به همه‌ی سوالاتی که در مورد این پادشاه و انسان والا دارید، پاسخ دهد.

وقتی نام کوروش بزرگ برده می‌شود، با نظر‌های مختلفی روبرو می‌شویم که مشخص نیست کدام درست و کدام اشتباه است و یا اینکه با چه سندیتی این دیدگاه‌ها بیان می‌شود. 

منابعی که در این کار مورد استفاده قرار گرفت، شامل: کتاب‌های هرودوت، گزنفون، باقی‌مانده نوشته‌های کتزیاس، پیرنیا، شهبازی و چند کتاب، مقاله، نقد دیگر و ترجمه سنگ نگاره‌ها و لوحه‌ها بوده. 

در این کتاب به جز قسمت‌های در مورد نویسنده، مقدمه و نتیجه‌گیری که دیدگاه‌های شخصی نویسنده بوده، در مورد دیگر قسمت‌ها سعی شده به همه اختلاف نظر‌ها در مورد رویداد‌های مختلف زندگی کوروش به طور مجزا و کامل پرداخته شود تا این خود شما باشد که به قضاوت کوروش می‌پردازد.

در بخشی از کتاب به یاد پادشاه سرزمین‌ها، کوروش بزرگ می‌خوانیم:

کوروش بزرگ، افرادی که در جنگ اسیر شده بودند را فراخواند و به آن‌ها گفت که به علت فرمانبرداری از این پس دیگر هیچ خطری آن‌ها را تهدید نخواهد کرد، از این به بعد مدیرهای دیگری خواهید داشت. شما | در خانه‌های خود خواهید ماند و همان زمین‌هایی را که قبل از این کشت و زرع می‌کردید آباد خواهید نمود. و با همان زن‌ها و کودک‌هایی که تا پیش از این بودید زندگی خواهید کرد. و برای اطمینان از اینکه از این تاریخ به بعد سر جنگ با کسی ندارید سلاح خود را تسلیم نمایید، تا صلحی پایدار ایجاد شود.

کلمات کلیدی: هخامنشی، کتاب کوروش کبیر، سلطنت کوروش، کوروش، هخامنشیان، کوروش بزرگ، کوروش کبیر، کوروش بزرگ، چرا کوروش بزرگ است، دین کوروش کبیر، پادشاهان هخامنشی، پادشاه هخامنشی کوروش، نقشه ایران در زمان کوروش بزرگ، قوانین کوروش کبیر، فرزندان کوروش کبیر، تاریخ هخامنشیان+pdf، بهترین کتاب در مورد کوروش، بهترین کتاب درباره هخامنشیان، بهترین کتاب در مورد تاریخ هخامنشیان، بهترین کتاب درباره تاریخ هخامنشیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.