دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب موبایل و عوارض آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب موبایل و عوارض آن

در کتاب موبایل و عوارض آن، بابک وزیری در چند بحث کوچک و خلاصه سعی کرده است تا خواننده را از عوارض آن آگاه کند و در نهایت چند توصیه مهم نیز ذکر کرده است.

امروزه موبایل یکی از جدایی ناپذیرترین وسایل مورد استفاده انسان هاست. موبایل استفاده‌های مفید فراوانی را دارد اما به دلیل استفاده نادرست و تبدیل شدن به ابزاری برای سرگرمی عوارض این وسیله سهم بسیار بیشتری را نسبت به فواید آن به خود نسبت داده است.

روز به روز استفاده از تلفن همراه افزایش می‌یابد، بدون اینکه بدانیم چه غول چراغ جادویی را در درون منزل خود وارد کرده‌ایم و یک روز این غول از چراغ خود بیرون خواهد آمد و آن زمان است که دیگر هیچ راه برگشتی نخواهد بود.

کلمات کلیدی: عوارض موبایل، عوارض استفاده از موبایل، مضرات استفاده از تلفن همراه، آسیب های تلفن همراه، مضرات موبایل برای کودکان، آسیب های اجتماعی تلفن همراه، آسیب های تلفن همراه برای دانش آموزان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.