دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش بازاریابی محتوا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش بازاریابی محتوا

امروزه بسیاری از شرکت‌ها به ارزش محتوا پی برده‌اند، اما شرکت‌های کمی هستند که آن را درست انجام دهند. کتاب آموزش بازاریابی محتوا که توسط جی‌ادز آماده و در اختیار شما قرار گرفته است، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های تولید محتوا را با زبانی ساده برای همگان توضیح می‌دهد.

در کتاب آموزش بازاریابی محتوا با چیستی بازاریابی محتوا آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه یک استراتژی کامل و بی‌نقص بازاریابی محتوا ایجاد کنید.

در بخشی مجزا از این کتاب درباره ایجاد چارچوب و ساختاربندی تیم تولید محتوای کارآمد مطالبی را می‌خوانید و در ادامه برای یکی از دغدغه‌های اصلی تولید کنندگان محتوا که‌‌ همان یافتن ایده مناسب است، راه حل‌های عملی ارایه شده است. در بخش بعدی درباره مراحل تولید محتوا از ایجاد تقویم محتوا تا پیدا کردن نویسندگان مناسب و ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا به تفصیل توضیح داده شده است.

بخش مجزایی از این کتاب به ترویج و افزایش دیده شدن محتوا اختصاص یافته است که با راهکارهای عملی کمک می‌کند تا محتوای سایت را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. بخش مربوط به تجزیه و تحلیل محتوا و تاثیر آن بر اهداف بازاریابی کمک می‌کند تا بتوانید سنجش هوشمندانه‌ای از محتوای سایت داشته باشید. بخش پایانی کتاب بازاریابی محتوا به شما کمک خواهد کرد تا در مسیر تولید محتوا هر روز پیشرفت کنید و محتوای تاثیرگذارتری را ایجاد کنید و محتواهای قدیمی خود را بروزرسانی کنید.

کلمات کلیدی: کتاب بازاریابی محتوا، کتاب آموزش بازاریابی محتوا، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی وب، سئو، seo، دانلود کتاب آموزش بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، Content marketing، کتاب بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان، بازاریابی محتوا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.