دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی پنج رکن تفکر موثر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی پنج رکن تفکر موثر

کتاب صوتی «پنج رکن تفکر مؤثر» (5 Elements of Effective Thinking)، نوشته ادوارد برگر (1964) و مایکل استاربرد (1948) است.
ادوارد برگر استاد دانشگاه و مشاور بازرگانی است و در سال 2006 از طرف ریدر دایجست (Reader Digest) به عنوان بهترین معلم ریاضی آمریکا انتخاب شد.
کتاب «پنج رکن تفکر مؤثر» با ارائه روش‌های عملی و انگیزشی به شما کمک می‌کند تا با بهتر فکر کردن در زندگی موفق‌تر باشید. ایده این کتاب ساده است: شما می‌توانید با اتخاذ استراتژی‌های ویژه بی‌آموزید چگونه بسیار بهتر بیندیشید. انسان‌های فوق‌العاده از نژاد گونه‌ای خاص نیستند، آن‌ها تنها از ذهنشان به شکل متفاوتی استفاده می‌کنند. با به کارگیری روش‌های انگیزش‌بخش این کتاب در مواجهه با چالش‌های مختلف راه‌حل‌های خلاقانه را خواهید یافت.
کتاب «پنج رکن تفکر مؤثر» داستان‌های واقعی و روش‌های ملموسی را بیان می‌کند که شما را قادر می‌سازد از موضوعات درک عمیق‌تری داشته باشید، از شکست‌ها پلی برای موفقیت بسازید، در برابر مشکلات دنیایی از ایده به سادگی به ذهنتان سرازیر شود و حل چالش‌ها با راهکارهای خلاقانه عادت روزانه‌یتان باشد.
مهم نیست شما که هستید، مدل ذهنی عمل‌گرای موجود در کتاب به شما قدرت می‌بخشد که اهداف‌تان را خلاقانه‌تر، هوشمندانه‌تر و مؤثرتر بنگرید. کتاب «پنج رکن مؤثر تفکر» پر از مثال‌های گیرایی است که در هر قدم زندگی همپای شما خواهد شد و حقایق زندگی را بی‌پرده در مقابل دیدگان‌تان قرار می‌دهد.
هرگاه دل مشغولی و مشکلی ذهن شما را آشفته کرده است و به ایده‌ای تازه نیاز دارید یا می‌خواهید بی‌آموزید و رشد کنید، این کتاب منبع الهام و راهنمای شما به این سمت خواهد بود.
پنج رکن تفکر مؤثر در این کتاب عبارتند از:
- درک عمیق
- اشتباه کردن
- سوالات مداوم
- پیگیری جریان ایده‌ها
- تغییر کردن
در بخشی از کتاب می‌شنویم:
 «اگر گرفتار ترافیک سنگین شده اید و اتومبیل‌ها سپر به سپر به‌طور ناراحت‌کننده‌ای به کندی حرکت می‌کنند، این سؤال به ذهنتان خطورکند که چگونه می‌توان مشکل ترافیک را حل کرد؟ جواب‌ها اما ساده غیرعملی است...اما واقعیت این است که اگر رئیس جمهور یا شهردار نباشید، نمی‌توانید راه‌حل خود را عملی کنید. بنابراین میزان عجز شما با فشار خونتان بالا می‌رود. سؤال شما خوب نیست. به جای آن بپرسید: اگر قرار باشد چهل دقیقه دیگر در ترافیک بمانم، چگونه می‌توانم از زمان به کل مؤثر استفاده کنم؟»

کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، تفکر موثر، دانلود کتاب پنج رکن تفکر موثر، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، کتاب صوتی موفقیت،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.