دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی بیشعوری

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی بیشعوری

کتاب صوتی بیشعوری اثر خاویر کرمنت است. نویسنده ای که بیست سال آزگار با بیشعوری خود، خانواده و اطرافیانش را آزار داد. از دید او تقریبا همه افراد بیشعورند.
بی شعوری یک بیماری است که اغلب افراد مبتلا، از آن بی اطلاع هستند و معمولا در قبال این اتهام می گویند: من بی‌شعور نیستم، تو بیشعوری. بعضی خصوصیات مشترک بیشعورها از این قرار است: خودپسندی فجیع، نفرت انگیزی بی حد، خیرخواهی متکبرانه، ضمیرناخودآگاه غیرقابل نفوذ، کسب قدرت با خوار و ضعیف کردن دیگران، امتنا از صفات اصلی انسانی و سوءاستفاده بی رحمانه از آدم های ساده.

این کتاب در سال 1990 در امریکا منتشر شد و محمود فرجامی آن را اولین بار در سال 1390 به زبان فارسی ترجمه نمود. هرچند به دلیل نگرفتن مجوز چاپ آن را به صورت اینترنتی منتشر کرد تا بالاخره در سال 1394 به صورت چاپی در ویترین کتاب فروشی ها قرار گرفت

بیشعوری نوعی اعتیاد است مثل اعتیاد به مواد مخدر یا الکل. فرد معتاد تمایل به تکرار کار خود دارد و این اعتیاد از فرد به جامعه سرایت می کند و محیطی آزاردهنده را به وجود می آورد. بیشعورها چندین دسته اند و ویژگی های مشخصی دارند. آن ها قانون های نانوشته ای دارند، مثلا: تمام قوانین برای این به وجود آمده‌اند که نقض شوند، اما فقط تو، حق داری که آن را زیرپا بگذاری نه دیگران و یا تمام مشکلات را دیگران به وجود آورده‌اند. آن ها بر این باورند که علت اعتراض مهم نیست. مهم خود اعتراض کردن است که به خاطر آن زندگی می کنند و همواره معترضند.

کلمات کلیدی: دانود کتاب صوتی موفقیت، دانلود کتاب بیشعوری، دانلود کتاب صوتی بیشعوری خاور کرمنت، بیشعوری خاویر کرمنت،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.