دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کسب در آمد از طریق بازاریابی مشارکتی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کسب در آمد از طریق بازاریابی مشارکتی

برای خیلی از افراد "یک هدف مالی" بدست آوردن یک در آمد خوب و مناسب میباشد بنحویکه با این در آمد به یک استقلال مالی رسیده و آنچنان اختیاری داشته باشند که بتوانند خود را پیش ازموعد مقرر "بازنشست نمایند. و در واقع با داشتن کاری مفیدو موثر  یعنی حدودا 5 تا 10 روز کاری در ماه" درآمدی معادل  یک ماه کاری با حقوق ثابت را  داشته باشند (اصطلاحا حقوق کارمندی) و به راحتی با اوقات باقیمانده در ماه به بقیه کارهایشان نیز برسند. در واقع مشکلی برای داشتن کاری با چنین در آمدی برای شما وجود ندارد و شما براحتی میتوانید کار سنتی "که شامل 5 یا 6 روز کار در هفته و روزی 8 ساعت کار بود را بفراموشی بسپارید. و آیا دوست دارید که قبل از هر شخص دیگری که در یک کار با درآمد ثابت" مشغول کار است باز نشسته شوید؟ و یا اینکه در دوران بازنشستگی خود با در آمد بالائی که دارید"با یک هواپیمای جت" از دیگر کشورهای دنیا و مناظر طبیعی و تاریخی آنها بازدید نمائید؟

کلید بدست آوردن این نوع از زندگی اینست که شما برای خود رویا هائی داشته باشید. اما چگونه میتوان به یک استقلال مالی رسید؟ برای بسیاری از افراد رسیدن به یک در آمد خوب "بمنزله یک خواب شیرین میباشد. اگر شما خواهان چنین زندگی برای خود میباشید پس در خواندن مطالب این کتاب درنگ نکنید."

کلمات کلیدی: بازاریابی مشارکتی، کسب درآمد، جدیدترین روش های کسب درآمد، درآمدزایی، انواع کسب و کار، کسب و کارهای خانگی، کسب و کار اینترنتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.