دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نوح در قرآن و اساطیر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نوح در قرآن و اساطیر

از هنگامیکه تاریخ به یاد دارد، قصه گویی و داستان‌سرایی با بشر همراه بوده است. قصه و قصه گویی به قدمت تاریخ بشر ریشه دارد به گونه ای که بشر زندگی خود را در چهار چوب قصه ها به تصویر کشیده است وقصه ها نیز زندگی بشر را شکل داده، دگرگون ساخته و متحول نموده اند. هیچ ملّتی را نمی توان یافت که در فرهنگ ادبی خویش میراثی گرانبها و انبوهی از افسانه ها ی پیشینیان خود نداشته باشد."آموزش تفکر به کودکان که فلسفه برای کودکان نیز نامیده می شود یکی از برنامه های آموزشی است که مورد توجه بسیاری از دست اندرکاران تعلیم و تربیت کودک قرار گرفته است. در این برنامه آموزشی از داستانها به منزله ابزار اصلی آموزش استفاده می شود زیرا عقیده بر این است که داستانها می توانند مهارتهای شناختی و توانایی پرسشگری را در کودک بالا ببرند و درنتیجه او را در ارزیابی استدلالها، درک روابط علت و معلولی، کشف و تحلیل مفاهیم، و همچنین نتیجه گیری درست از رویدادها یاری کنند. به همین منظور، متیو لیپمن، که پایه گذار آموزش فلسفه برای کودکان است، داستانهایی را با هدف آموزش تفکر به کودکان نوشته است.

داستان حضرت نوح، اولین و از قدیمی ترین داستانهای پیامبران و امتهای گذشته می باشد که در قرآن مطرح شده است. این داستان، در شش سوره{نوح،هود،اعراف،شعراء، مؤمنون و قمر} بطور تفصیل آمده است.و ما بقی داستان، در سوره های{توبه، یونس، اسراء، مریم، انبیاء، حج، ، فرقان، عنکبوت، احزاب، صافات، ص، غافر، شوری، ق، ذاریات، نجم وحدید}بصورت پراکنده بیان شده است.

کلمات کلیدی: قرآن شناسی، داستان حضرت نوح، داستان نوح در قرآن، داستان نوح، نوح پیامبر، فرزندان نوح،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.