دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سراب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سراب

این کتاب در واقع مجموعه ای پراکنده از چرایی هاست که ممکن است در ذهن هر انسان خردمند و متفکر شکل بگیرد. هر کسی که دست کم خود را زاییده عصر تعقل و عقل گرایی بداند؛ مسلما ذهنی کنجکاو دارد که به دنبال چرایی ها و چگونگی ها می گردد و لا جرم این مغز پرسشگر سبب تشکیک وی در مسائل پیرامونش می گردد و دوست دارد یا اینکه بهتر بگویم ناچار است که کنه اشیا را دریابد، وانگهی پاسخی برای پرسش بیابد.

در این مجموعه، تقریبا بعضی از این چرایی ها گرد هم آمده که البته این را باید مدیون فرد ناشناسی بود که در نقد قرآن یک سری مطالب را تحت عنوان (قرآن کلام آفریدگار است) گردآوری نموده است. چرایی هایی که قاعدتا از ذهن من و شما، که فرزندان تعقل هستیم می گذرد. اینکه فکر کنید می خواهم ژست روشننفکری بگیرم یا اینکه ادای روشنفکرها را در بیاورم باید بگویم که ابتدای کار نیز خودم هم در مورد خودم چنین می اندیشیدم. دلیلش هم این است که ما هنوز در جامعه ایران، تعریف روشنفکری را نمی دانیم. اینکه هنوز پس از گذشت چندین سال از دوره روشنگری در اروپا و بعد در ایران، تعریف روشنفکری را نمی دانیم حکایت از سر درگمی دارد که ما در قبال هویتمان داریم. جای تعجب هم ندارد که یک نفر برای شما روشنفکر به نظر بیاید ولی برای من و دیگری خیر ! جلال آل احمد برای خیلی ها روشنفکر است ولی برای خیلی های دیگر کسی است که راه سعادت را با شقاوت عوض کرد…

کتاب سراب حاوی مقدمه ای انتقادی از وضعیت کنونی جوامع مسلمین است. این کتاب در نقد کتاب آیا قرآن کلام آفریدگار است نوشته شده است.

کلمات کلیدی: بررسی کتاب قرآن کلام آفریدگار است، وضعیت جوامع مسلمان، تفسیر قرآن، قرآن شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.