دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب با من بمان در 10 ماه و 25 روز زندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب با من بمان در 10 ماه و 25 روز زندگی

کتاب با من بمان در 10 ماه و 25 روز زندگی به قلم محمدرضا سرایی، داستانی بلند از حکایتی واقعیت‌مند است که نوشته‌هایش در پس پرده‌ی نانوشته‌ها و ناگفته‌ها کوتاه ماند.

در بخشی از کتاب با من بمان در 10 ماه و 25 روز زندگی می‌خوانیم:

بالاخره موعود فرا رسید و تلاش‌های من در اجرای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن روز عشق، به ثمر نشست... نگاهم را متوجه حرکت عقربه‌های ساعت کردم. زمان خیلی سریع سپری می‌شد. ثانیه‌ها یکی پس از دیگری از هم پیشی می‌گرفتند، گویی همه کائنات عالم، دست در دست هم نهادند تا روز را هر چه سریع‌تر به شب برسانند. نمی‌دانم چه بر سر حال و احوال کودک درونم آمده بود. اشتیاق نظاره کردن چشمان مهربانو و ذوق حس کردن لطافت دستان او، مرا در تالابی از بی‌قراری و اضطراب اسیر می‌کرد. عجبب درگیر مهربانو شده بودم. درک حقیقی مفهوم عشق، تازه بر من نمایان شده بود.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه، داستان کوتاه عاشقانه تلخ، محمدرضا سرایی، دانلود داستان کوتاه pdf، دانلود داستان کوتاه عاشقانه pdf، دانلود کتاب داستان کوتاه فارسی، داستان عاشقانه کوتاه و زیبا، قصه عاشقانه کوتاه، داستان کوتاه عاشقانه غمگین، داستان های کوتاه عاشقانه و گریه دار،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.