دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی عوامل تاثیر گذار در موفقیت کسب و کار

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی عوامل تاثیر گذار در موفقیت کسب و کار

بررسی عوامل تاثیر گذار در موفقیت کسب و کار: دلایل شکست یا موفقیت کارآفرینان

با توجه به نقش کارآفرینی در رشد اقتصادی و اجتماعی کشورهای توسعه یافته، بررسی و تحلیل فرایند کارآفرینی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و نقد عوامل موفقیت و شکست، کمک شایانی به پیش برد موفق کارآفرینی، ایجاد فرصت های شغلی جدید و خروج از وضعیت اقتصاد تک محصولی در ایران خواهد بود. در این تحقیق به شناسایی عوامل موفقیت و شکست کارآفرینان پرداخته شده است.

این گزارش مربوط به درس روش تحقیق در مدیریت می باشد. بسیاری از افراد می گویند که بعد از اتمام تحصیل می خواهند کارآفرین شوند. هدف از انتخاب این موضوع پاسخ به این سوال است که آیا همه می توانند کارآفرین باشند یا آیا لازم است که همه کارآفرین باشند ؟
نه همه می توانند کارآفرین باشند و نه حتی اگر همه می توانستند کارآفرین شوند باید می شدند. جامعه کارمند می خواهد، کارآفرین هم می خواهد و...

کلمات کلیدی: مدیریت، مدیریت اقتصادی، کسب و کار، موفیت در کسب و کار، کارآفرینی، روش تحقیق در مدیریت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.