دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با بانک های اطلاعاتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با بانک های اطلاعاتی

در طول حیات بشر قطعاً دو انقلاب رخ داده است؛ انقلاب صنعتی در اوایل دهه 1820 و انقلاب اطلاعات در دهه 1950، موقعیت انقلاب اطلاعات همانند انقلاب صنعتی است، هر چند که انقلاب صنعتی باعث تغییر در جامعه آن زمان شد ولی این تغییرات تا اختراع راه آهن نتوانست تغییر عمده ای محسوب شود در اصل می توان گفت راه آهن عنصر انقلابی واقعی انقلاب صنعتی بود که باعث تغییر افق دید انسان آن دوران شد، انقلاب اطلاعات هم با ساخت اولین کامپیوتر متولد شد ولی آن عنصر انقلابی، چند دهه بعد از تولد در دهه 1990 با پیدایش تجارت الکترونیک نمودار شد، تجارت الکترونیک همانند راه آهن افق دید انسان‌های عصر خود را تغییر داده است. تجارت الکترونیک جغرافیای ذهنی انسان های عصر خود را تغییر داده است، با راه آهن انسان بر فاصله ها چیره گشت و با تجارت الکترونیک این فاصله ها کلاً از بین رفته است.

هر فردی در امور روزمره شخصی و اداری خود با اطلاعات سروکار دارد. یک دفترچه تلفن ساده ،صورت دخل و خرج روزانه، لیست کتب کتابخانه شخصی تا اسناد و مدارک اداری همه با اطلاعات سروکار دارند. ما درجمع آوری، بایگانی و استفاده از اطلاعات روش‌های متفاوت را بکار می گیریم. اغلب افراد در بایگانی و بازیابی اطلاعات مشکل دارند و نمی توانند ساز و کاری را برای سامان دهی به اطلاعات مورد نیاز خود طراحی و اجراء کنند.
نوشته حاضر سعی در بیان روشی در تشکیل بانک اطلاعاتی با موضوعات مختلف با ابزار فناوری اطلاعات را دارد.

کلمات کلیدی: پایگاه داده، آموزش پایگاه داده، فناوری اطلاعات، آشنایی با بانک های اطلاعاتی، ابزارهای فناوری اطلاعات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.