دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سلام بر حضرت عشق مهدی موعود

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سلام بر حضرت عشق مهدی موعود

اکنون در عصر و زمان ما ، آخرین منجی الهی بشر، در پس پرده غیبت، نظاره گر و نگران چگونه زیستن و چگونه بودنمان.

کاش بدانیم، و به معرفتی دست پیدا کنیم، و درک کنیم که رزق از دست که می گیریم، گر چه همه می دانیم خداوند رزاق است، اما امامان و اولیاء الهی واسطه ی فیض او هستند و رحمت و برکت الهی، بواسطه ی وجود مقدس آنان، بر زمین و زمان و بر جان های ما نازل می شود.  

خداوندا، تو را سپاس که بار دیگر فرصتی بخشیدی تا درباره ی امام زمان خویش بیشتر بیندیشم و بیشتر وجود آن نازنین را بشناسم، تا با درکی عمیق تر در راه رضا و خشنودی او، که همانا رضا و خشنودی توست گام بردارم، و زندگی آگاهانه تری داشته باشم.

این کتاب شامل: دعای بیعت با امام زمان علیه السلام

زیارت آل یاسین

دعای فرج

نامه های امام زمان علیه السلام به شیخ مفید

کلمات کلیدی: ظهور امام زمان، متن ادبی مهدویت، امام عصر، دلنوشته برای امام زمان، حضرت مهدی، امام زمان، مهدی موعود، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، زیارت آل یاسین، دعای فرج،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.