دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نکات برجسته استانداردهای حسابداری ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نکات برجسته استانداردهای حسابداری ایران

این اثر با هدف مرور بندهای برجسته و مهم مندرج در استانداردهای حسابداری ایران مصوب سازمان حسابرسی تهیه و گردآوری گردیده است. فلذا به جهت جستجوی آسانتر این بندها در مرجع اصلی، شماره بندها به همان ترتیب استانداردهای حسابداری ایران لحاظ گردیده است.

هدف این استاندارد تجویز مبنایی برای ارائه صورت های مالی با مقاصد عمومی یک واحد تجاری به منظور حصول اطمینان از قابلیت مقایسه با صورت های مالی دوره های قبل آن واحد و با صورت های مالی سایر واحدهای تجاری می باشد. برای دستیابی به این هدف، در این استاندارد ملاحظات کلی درخصوص نحوه ارائه صورت های مالی، رهنمودهایی درباره ساختار آن ها و حداقل الزامات درخصوص محتوای صورت های مالی ارائه شده است. چگونگی شناخت، اندازه گیری و افشای معاملات و سایر رویدادهای خاص در سایر استانداردهای حسابداری ارائه می شود.

کلمات کلیدی: قوانین مالی، محاسبات عمومی، استانداردهای حسابداری، اصول حسابداری، مقررات مالی و محاسباتی، حسابداری، نکات حسابداری، مالی، نکات مالی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.