دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سخنرانی های کوتاه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سخنرانی های کوتاه

واقعۀ کربلا حقیقتی است که در طول تاریخ در حال درخشندگی است، سرّی آسمانی است که در سال 61 هجری ظهور زمینی پیدا کرد، تا زمینیان بتوانند با حقیقت قدسی آن که سبب زدودن حجاب از چهرۀ منور اسلام شد آشنا شوند. و گلوی مبارک حسین (ع) محل ظهور آن حقیقت است. ازاینروست که پیامبر (ص) و فاطمه (س) چنین گلویی را میبوسند، تا ما را از این ظاهر به آن باطن رهنمون شوند، و در مواجهه با حقیقت کربلاست که اشک میریزند.

هر سال روح و نور کربلا تجلی میکند تا بتوان به یاری افقی که امام حسین (ع) مینمایاند، زندگی را بازخوانی کرد. هر سال جلوهای از نور حسین (ع) و کربلا به صحنه می آید تا حجاب های زمانه را بشناساند و جرئت شکافتن آنها را به شیعیان بدهد.
اینک، در آستان محرمی دیگر، مبلغان قصد رحیل کردهاند تا پیام کربلا را منبر به منبر بازگویند و مجلس وعظ بنا نهند. مجلس وعظ کلاس نیست که یادآوری دانسته های پیشین برای مردم است، نه تعلیم نادانسته ها، و کلاس است که درس های مکتب حسینی پایان یافتنی نیست.

کلمات کلیدی: کربلا، داستان کربلا، قیام امام حسین، قیام کربلا، حادثه عاشورا، امام حسین، داستان عاشورا، مقتل امام حسین، سخنرانی عاشورا، شهادت امام حسین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.