دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عبرت های عاشورا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عبرت های عاشورا

عبرت آموزی در قرآن و روایات، داستان سرایی هدف دار، واژه عبرت و اعتبار در قرآن، عبرت آموزی در کلام پیامبر و امامان، ارتجاع، عوامل زمینه ساز حادثه عاشورا و بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه از جمله سرفصل های این کتاب الکترونیک است.

تحلیل صواب از حادثه عاشورا و مطالعه عوامل و زمینه‏ هاى پیدایى آن، مى ‏تواند چراغى فرا روى نسل امروز باشد و عبرت‏هایى را پیش روى آیندگان قرار دهد. «پیام‏هاى عاشورا» سلسله مباحثى است در تحلیل حادثه عاشورا، که دست‏مایه آن چند سخنرانى مقام معظم رهبرى«مدظله» در سال‏هاى اخیر درباره نقش خواصّ در حادثه عاشورا است. کتاب اوّل آن با عنوان «عبرت‏ هاى عاشورا» به تحلیل واقع‏بینانه از تجربه عاشورا پرداخته و نقش برخى از عوامل زمینه‏ ساز آن حادثه جانسوز را تبیین مى‏ کند، از جمله این عوامل است(ع) کنارگذاردن وصایاى پیامبراکرم(ص)، رنگ باختن معنویت پس از پیامبر(ص) و افول غیرت دینى.

کلمات کلیدی: کربلا، داستان کربلا، قیام امام حسین، قیام کربلا، شهادت امام حسین، حادثه عاشورا، عاشورا، عبرت های عاشورا، داستان عاشورا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.