دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بغض های نهفته

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بغض های نهفته

خاطرات احمد شانزده ساله از روزهای جنگ سی سال بعد توسط احمد چهل و پنج ساله {نشستن با خویشتن، شکستن در خویش}

23 اسفندماه 1389. در آخرین روزهای سال 1389 شبی در خواب و بیداری طرحی از این یادداشتها خـوابم را آشفت، دیگر خوابم نبرد تا برخاستم و اولین بندها از فصل احمد را نوشتم.
خوانندگان میتوانند این یادداشت ها را رؤیاهای یک ذهنِ خواب رمیده خیال کنند یا بغضهـای فروخـورده بـر هم انباشته وسرگذشت حنجره هایی که صدایشان به جایی نرسیده و سالها درانتهای کوچه ای بن بست بـرای خودشان نالیده اند.نگارنده اصراری بر القای واقعیت پنداری یادداشت هایش ندارد،شخصیتها و نامهـا هـم شـاید واقعی یا خیالی باشند. اصلاً چه فرقی میکند که این رویدادها و افراد وجود خارجی هم داشته اند یـا نـه، وقتـی نسلهای اخیر این رخدادها را در کتابهای تاریخ میخواننـد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب خاطرات، دانلود کتاب خاطره نویسی، خاطرات قدیمی، خاطرات جنگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.