دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی این مردم نازنین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی این مردم نازنین

رضا کیانیان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در کتاب صوتی این مردم نازنین، خاطرات زیبا و شخصی خود را با صدایی دل‌نشین روایت می‌کند.

او حدود 100 خاطره‌ی شخصی‌اش را در این اثر تعریف کرده است؛ خاطراتی از اتفاقات عجیبی که در مواجهه‌ی مردم با این سوپراستار محبوب سینما شکل گرفته‌اند. مهم‌ترین گیرایی کتاب، لذت فضولی و سرک کشیدن در زندگی یکی از مطرح‌ترین، خبره‌ترین و محبوب‌ترین هنرپیشه‌های مرد بعد از انقلاب است.

در بخش‌هایی از کتاب صوتی این مردم نازنین می‌شنویم:

«بارها پیش آمده که وقتی در حال رانندگی هستم و عده‌ای خلاف می‌کنند، مثلا چراغ قرمز رد می‌کنند، از فرعی با سرعت وارد اصلی می‌شوند، یک طرفه می‌رانند، دوبله پارک می‌کنند و سد راه می‌شوند. عصبانی می‌شوم و بوق می‌زنم یا راه نمی‌دهم. خلافکارانی که به آن‌ها اعتراض می‌کنم، به من می‌گویند: «شما دیگه چرا؟ شما که الگوی جامعه هستین چرا بوق می‌زنین؟ شما دیگه چرا راه نمی‌دین؟ چرا اعتراض می‌کنین؟»

«مسابقه‌ی فوتبال ایران و آمریکا، جام جهانی 98 را در خانه‌ی پدر و مادر خدا بیامرزم می‌دیدم. دیر وقت بود. وقتی ایران اولین گل را زد، از خوشحالی و هیجان داد زدم و بلافاصله جلوی دهان خودم را گرفتم تا پدر و مادرم را که خوابیده بودند بیدار نکنم. مطمئن بودم که مادرم بیدار شده، چون همیشه منتظر بود صدایی بشنود تا بیدار شود. بعد از بازی و برد ایران به خسرو تلفن زدم که با هم برویم بیرون. رفتیم به خیابان گردی و تماشای مردم. اول رفتیم حرم، که غلغله بود. عده‌ای جلوی پنجره‌ی فولاد موج مکزیکی می‌زدند و شعار می‌دادند: رضا، رضا، متشکریم! و بعد رفتیم خیابان‌های بالا. انتهای بلوار سجاد، عده‌ای جوان شناسایی‌ام کردند. دنبال ما افتادند و لایی می‌کشیدند. شناسایی کنندگان اضافه شدند، ترافیک زیاد شد و خیابان بند آمد. دیگر هیچ ماشینی نمی‌توانست جا‌به‌جا شود. کلی جوان پیاده شدند و شعار می‌دادند: رضا باید برقصه!»

کلمات کلیدی: رضا کیانیان کتاب ها، بیو گرافی کامل رضا کیانیان، مصاحبه با بازیگران، Reza Kianian، خاطرات، سرگذشتنامه، زندگی نامه، دانلود کتاب خاطرات، خاطرات بازیگران، شخصیت های مانا، زندگی نامه رضا کیانیان، خاطرات رضا کیانیان، سرگذشتنامه رضا کیانیان، خودزیست نامه، خاطرات هنرمندان،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.