دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب علمدار: بر اساس زندگی شهید بابا ساعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب علمدار: بر اساس زندگی شهید بابا ساعی

شهید بابا ساعی یکی از نیروهای ارزشی در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بود. او قبل از انقلاب بخاطر فعالیت های سیاسی اش دستگیر شده بود. بعد از انقلاب به سپاه پیوست و در جبهه ها یار و یاور مهدی باکری بود.

از متن کتاب:

در متون تاریخی نقل شده است تیمور جهانگشا در پی فتوحات خود به هر شهری که می رسید ابتدا به زیارت اهل قبور می شتافت و در این گلگشت حکیمانه هر گاه به مزار بزرگی از مردان علم و ادب می رسید بی اختیار قبر آن حکیم را در آغوش می گرفت و بر آن بوسه می زد.

بی گمان هدف از بیان این مقدمات تحلیل شخصیت های تاریخ و تقدیر از آن ها نیست بلکه برداشتی زیبا شناختی از جلوه های این وقایع و حقایق می باشد که به عنوان درس هایی از تاریخ مقدمه شخن قرار گرفته اند از طرف دیگر چون گذشته های تاریخ امروزهای گذشته می باشد و ما نیز در آینده تاریخ گذشته های تاریخ امروز خواهیم بود.

سال 1333 در قریه محمود آباد در اطراف شهرستان ارومیه انتظاری ارام ارام در دل خانم جوانه میزد گویی این یکی از جنس دیگری است .

یک شب خواب دیدم نوید دریافت هدیه با برکتی را به من دادند که از روزی او تا آخر عمر بهره مند خواهم شد.

شخصیت معنوی و چهره ی جذاب و دوست داشتنی از دلایل احترام و تواضع مردم در مقابل او بود به طوری که مردم او را آقا شیخ خطاب می کردند.

با اینکه تا ششم ابتدایی نظام قدیم تحصیل کرده بود ولی از تحصیلات غیر رسمی و حوزوی و مطالعه ی آزاد دست بردار نبود.گاهی به شهر قم می رفت و به حوزه سری میزد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب زندگی نامه، زندگی شهید بابا ساعی، زندگی نامه شهید، درباره شهدا، خاطرات شهید، داستان زندگی شهید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.