دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در امتداد ساحل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در امتداد ساحل

در امتداد ساحل (بر اساس زندگی اولین مجتهد شهید انقلاب)

حوزه، روحانیت، روحانی، علوم دینی و مدرسه علمیه. این ها واژه های مقدسی هستند که هاله ای از نور و قداست پیرامون آنان را گرفته است. قداست و نورانیتی که ریشه در تاریخ شیعه دارد و غربت امامان شیعه فخر می کند. ریشه در صفین دارد و به ولایتمداری مالک اشتر می نازد و ریشه در کربلا دارد و به بصیرت حبیب بن مظاهر می باشد.

روحانی هم گام با عمار لبیک گوی ندای ولی خدا و روشنگر دل های کم سو شده است. روحانی قداست و نورانیت خود را از پیر مرادش، امام خمینی به یادگار گرفته است.

دفتری که پیش رو گرفته اید ترجمانی است ساده، خودمانی و در حد گیرا از متن زندگی شهید بزرگوار آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی. گلگشتی است بر ساحل دریا. مرا نه یارای آن است که از ژرفای این دریا خبری برایتان آورم و نه توان آنکه وستعتش را با قلم به تصویر بکشم. در امتداد ساحل چشم دوخته ام به زلالی آب و به دل توفانی دریا، شاید اندکی، به همان اندازه که دلم آرام گیرد، بازشناسانم این دریا را.

کلمات کلیدی: زندگینامه، دانلود کتاب زندگی نامه، زندگینامه شهید، داستان زندگی شهید آیت الله سید محمدرضا سعیدی، سید محمدرضا سعیدی، داستان شهید، خاطرات شهید، دانلود کتاب ادبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.