دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گزارش نقض حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا 2014

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گزارش نقض حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا 2014

مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر به همراه پایگاه خبری تحلیلی دیدبان آمریکا اقدام به رونمایی از دومین سند نقض حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا (2014) نموده است.

این گزارش مستند 114 صفحه ای به بررسی موارد نقض حقوق آمریکایی ها در خاک این کشور از ابتدای ژانویه 2014 تا انتهای دسامبر 2014 پرداخته و به زبان های عربی و انگلیسی نیز ترجمه شده است. در گزارش مزبور تمام موارد ذکر شده به آمار رسمی حکومتی آمریکا و نهادهای معتبر ملی و بین المللی این کشور مستند است و از حیث روایی کاملا متقن و معتبر تلقی می شود.

از آنجا که گزارش مزبور به بررسی موارد نقض حقوق بشر در خاک ایالات متحده می پردازد، به هزاران مورد نقض حقوق بشر توسط دولت آمریکا در کشورهای دیگر ورود نکرده است. و طبیعی است که پرداختن به این موضوع، کار ویژه و جدایی می طلبد. البته پژوهشگران این مرکز در حال تدوین گزارش ذکر شده نیز می باشند.

کلمات کلیدی: گزارش حقوق بشر، اقدام مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، دیدبان آمریکا، گزارش حقوق بشر در آمریکا 2014،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.