دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان لالایی بیداری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان لالایی بیداری

کتاب رمان لالایی بیداری به قلم آرام رضایی، زندگی دختر تحصیل کرده‌ای به نام آرام را روایت می‌کند که در آموزشگاهی، عربی تدریس می‌کند. او که به تازگی همراه با خانواده‌اش و همسایه‌ها به آپارتمانی جدید نقل مکان کرده‌اند، توجه‌اش به همسایه‌ی جدید طبقه‌ی دوم به نام آیدین جلب می‌شود و ....

در بخشی از کتاب لالایی بیداری می‌خوانیم:

کلاه که کامل از سرش بیرون اومد من دهنم باز موند. موهاش همراه کلاه که بالا میرفت، بالا رفته بود و کلاه که از سرش در اومد موهای پرش که به نسبت موهای پژمان خیلی بلند بود مثل آبشار ریخت پایین و رفت تو صورتش. کلاهش و گرفت زیر بغلش و با دست چند بار مثل شونه کشید به موهای رو پیشونیش و خیلی خونسرد برگشت و خیره شد به منی که با دهن باز داشتم به پیمان عوض شده نگاه می‌کردم. از نظر قدی شاید به 3 - 4 سانت از پژمان کوتاه تر بود هیکلش 4 شونه تر از پژمان بود و بازوهاش و بدنش ماهیچه‌ی بیشتری داشت. و اما موهاش... . منو یاد پسر بچه‌های 5 ساله می‌نداخت که موهای لخت قارچی دارن و تا دست توش می‌کشن یه ثانیه نشده بر میگرده به حالت اولش و... . ‌ای آقا هر کی که بود پژمان نبود.

با اون موهای پرش که ابروهاش و به قسمت چشم‌هاش رو گرفته بود و رو صورتش یه وری شده بود و نمی‌شد چشم‌هاش و دید ولی می‌شد حدس زد که الان خیره به منه. آخه من چه طور یه همچین اشتباهی کردم؟ سریع دهنم و جمع کردم و به اخم غلیظ کردم و به چشم غره بهش رفتم و بدون حتی یه عذرخواهی رومو برگردوندم و رفتم سمت در خونه و با کلید در و باز کردم و تا وارد شدم انگار وارد به بازارچه‌ی محلی شدم.

سر و صدای زن و مرد و بازی بچه‌ها کل حیاط و پر کرده بود. متعجب در رو هل دادم و از راه شیب دار بالا رفتم تا رسیدم به حیاط که بالا تر از سطح کوچه بود و با دیدن همه‌ی همسایه‌ها توی حیاط دهنم باز موند. قبل از اینکه به خودم بیام یکی زوزه کشون اومد سمتم.

کلمات کلیدی: دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، دانلود pdf رمان لالایی بیداری، دانلود پی دی اف رمان لالایی بیداری، دانلود رایگان رمان لالایی بیداری، دانلود رمان لالایی بیداری، دانلود رمان لالایی بیداری، دانلود رمان لالایی بیداری با لینک مستقیم، دانلود رمان لالایی بیداری برای موبایل، رمان لالایی بیداری، رمان لالایی بیداری، pdf رمان لالایی بیداری کامل، دانلود کتاب لالایی بیداری با لینک مستقیم، دانلود کتاب لالایی بیداری برای موبایل، رمان عاشقانه ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.