دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بیماری های مقاربتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بیماری های مقاربتی

مترجمین: احسان کوثری نیا، زهرا اخوان صفایی

بیماریهای مقاربتی که عفونتهای مقاربتی نیز نامیده می شوند، به بیماریهایی اطلاق شده که از طریق آمیزش جنسی منتقل می گردند. عامل این بیماریها می تواند ویروس، باکتری یا انگل باشد. برخی از این بیماریها از جمله ایدز، کلامدیا و سوزاک فراگیرتر و شناخته شده تر از بقیه اند. این نوع بیماریها در اثر آمیزش جنسی با فرد مبتلا منتقل شده که برخی از آنها راحت تر از بقیه سرایت می کنند. استفاده از کاندوم (غلاف) می تواند از سرایت این نوع بیماریها جلوگیری کند. بسیاری از بیماریهای مقاربتی فاقد علایم بوده و یا نشانه های ناچیزی دارند و از اینرو تشخیص ابتلای به آنان کار ساده ای نیست. البته برخی از آنها مانند سوزاک و کلامدیا چنانچه به موقع تشخیص داده شوند به راحتی قابل درمان اند. همچنین می توان دربرابر بیماریهای هپاتیت آ و ب واکسینه شد. دربرابر بعضی از بیماریهای مقاربتی مانند ایدز نمی توان واکسینه شده یا آنها را به سادگی درمان کرد. البته یکسری از روشهای درمانی می تواند تاثیرات ایدز را کنترل کند. درصورتیکه بیماریهای مقاربتی به موقع درمان نشوند، می توانند مشکلات بهداشتی حادی بیافرینند. از اینرو چنانچه نسبت به داشتن یکی از آنها نگرانید باید به مرکز مشاوره و درمانی محل خود مراجعه کنید. در این کتاب اطلاعاتی درباره متداولترین بیماریهای مقاربتی ارایه شده است. همچنین در انتهای کتاب آدرس یکسری از سایتهای اینترنتی سودمند و مرتبط با این موضوع آورده شده است.

کلمات کلیدی: آشنایی با بیماری ها، دانلود کتاب سلامتی، دانلود کتاب پزشکی، بیماری های مقاربتی، بیماری های جنسی، روابط زناشویی، سلامت جنسی، سیفلیس، دانلود کتاب زنان، عفونت های تناسلی، ایدز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.