دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای جامع روش و اصول صحیح مطالعات آزاد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای جامع روش و اصول صحیح مطالعات آزاد

یادش بخیر! انگار همین دیروز بود که برای پیدا کردن یک کتاب خوب و خوندنی, تک تک مغازه های خیابان انقلاب رو با اون قد نیم وجبی و سن و سال کمم بالا و پایین میکردم. خیلی وقتی از خودم میپرسیدم: "اصلا چرا باید کتاب بخونم, اصلا چی بخونم, اصلانه اصلانش حالا که این همه فیلم و انیمیشن های با کیفیت و زیبا و پر رنگ و لعابه هالیوودی تو بازاره, چه نیازی به مطالعه ی چند صد صفحه کتاب های خسته کننده و سیاه سفید با این فونت های عجق وجق هست, آیا !!!"

شاید بنظرتون جواب به سوالاتی که سالها پیش در ذهن من بود سخت باشه, راستش خودمم قبلنا فکر میکردم سخت باشه, ولی سخت نبود و تو یک خط جوابشو سیاستمدار, دانشمند, حقوقدان و نویسنده ی انگلیسی,"فرانسیس بیکن" داده: "مطالعه برای لذت و زینت و قدرت بکار میآید. لذت آن در تنهایی, زینت آن در سخنرانی و مجلس آرایی, و قدرت آن در قضاوتها و عرصه ی سود و سودا آشکار میشود."

به زبان ساده تر, مطالعه پله های ترقی و پیشرفت تمام ملت ها و فرهنگ های جهان, و بال های به اوج رسیدن همه و همه ی اندیشمندان, دانشمندان و متفکران دنیا بوده و هست و خواهد بود, ولی نه هر نوع مطالعه ای و نه خوندن هر کتابی! شاید این دقیقا همون انگیزه و دلیل اولیه ی نگارش این کتاب باشه. کتابی که بوجود اومده تا جواب سه سوال رو بده: چرا بخونم, چطور بخونم و چی بخونم. کتابی که اومده تا بگه میشه هنوزم با وجود این همه مشکلات و مشغلات زندگیه مدرن امروزی و درس و دانشگاه و کار و زن و بچه و شش سر عائله, رمان خوند, شعر خوند, قصه خوند, اصلا خوند, اونم نه هرچی, کتاب خوب خوند. کتابی که اومده تا فریاد بزنه که آهااااای مردم, هنوزم کتاب خوب هست, دوست خوب هست, راهنمای خوب هست.

کلمات کلیدی: اصول مطالعه، آموزش کتاب خوانی، معرفی بهترین کتاب های جهان، دانلود لیست کتاب، آشنایی با کتاب، راهنمای کتاب خوانی، دانلود کتاب pdf،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.